Medion harde schijf gaat niet aan op basisstation

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06-2024
Beste mensen,

Ik heb net een harde schijf gekocht van medion (1.5 TB).
Ik heb ook een medion desktop computer met ingebouwde dockingstation.
Als ik de harde schijf daar in stop gaat hij niet aan.
Maar als ik hem aansluit via kabels enz gaat hij wel aan en kan ik hem gebruiken.
Heeft er iemand enig idee wat ik nu moet doen ?
Moet ik de dockingstation aanzetten ofzo en zo ja hoe?

Specifivaties pc: Medion profesional PC, Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 2.67GHz
3GB RAM.
Hij draait op 32bits Vista Home Premium

Alvast bedankt allemaal.

[ Voor 22% gewijzigd door RealestHitman op 03-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:27

lier

MikroTik nerd

Misschien kan je eens controleren of de kabels van de dockingstation aangesloten zijn. Daarvoor moet je dan natuurlijk wel je kast open maken (maar daarvoor ben je een tweaker).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

En als je de schijf aan krijgt, moet je deze natuurlijk wel formateren. Dan pas zal het ding een schijfletter kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft een vraag over een harde schijf in een docking station te maken met Processors, Moederborden of Geheugen :?

Je bent nieuw op GoT, een tip die ik mee wil geven is om de moeite te doen een subforum te zoeken dat aansluit bij het onderwerp waar je een vraag over wilt stellen. Met de search kun je meestal wel vinden waar recente vragen over een onderwerp zitten. Weet je het nog niet zeker? Vraag het dan even na bij een van de moderatoren. We hebben allemaal DirectMessages aan staan en willen je graag verder helpen :)

Voor nu verplaats ik dit topic naar waar hij thuishoort, namelijk Opslagmedia & I/O Controllers

Move PMG -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een blik in bios, Mijn computer en schijfbeheer levert misschien wat meer informatie. Misschien maakt het verschil als de harde schijf voor de opstart in het docking station gestopt wordt. Als het docking station aan staat kan Windows de harde schijf misschien herkennen tijdens de opstart. De specificaties van de computer en het besturingsprogramma kunnen helpen bij het zoeken naar opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
oke mensen ik heb alles geprobeerd niets werkt, kan het niet aan de docking station zelf liggen of de harde schijf.
En de schijf is al geformatteerd en klaar voor gebruik.

[ Voor 110% gewijzigd door RealestHitman op 03-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
ik heb hem terug gebracht deze thread kan gesloten worden
Pagina: 1