Dus...Youtube heeft een nieuwe layout (ik persoonlijk vind de layout er niet beter op geworden, maargoed). Sinds gisteren, toen Youtube de nieuwe layout in gebruik heeft genomen, kan ik moeilijk filmpjes kijken. Bij normale 480P filmpjes schommelt het CPU gebruik al tussen de 30 en 40%, wanneer ik schakel naar 720P schiet het CPU gebruik al naar de 95%, de interface in Youtube is dan enorm traag (enorme delay in het menu bijvoorbeeld, terugschakelen naar 480P duurt letterlijk 7 seconden) en filmpjes spelen ook niet vloeiend meer af.
Ik weet 100% zeker dat woensdag (voor de nieuwe layout) alles prima werkte, geen hoog cpu-gebruik en ik kon de filmpjes gewoon zonder stotteringen bekijken. Zelfs 1080P ging vloeiend, iets wat nu echt helemaal niet meer gaat. Het ligt dus echt aan de nieuwe Youtube layout
.
Aan mijn systeem zal het niet liggen, want voorheen werkte het allemaal prima. Maar toch even de specs van de laptop:
Intel Core 2 Duo T8300 (2.4Ghz)
3GB Ram
Nvidia 9600M GT
250GB 7200RPM harde schijf.
Ik heb verder sinds woensdag op donderdag niks aan de software op de laptop veranderd, het traag afspelen is dus echt begonnen na de introductie van de nieuwe layout.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen? Ik zie zo snel op Youtube ook geen mogelijkheid om terug te schakelen naar de oude layout
. Ik hoopte eerst nog dat die nieuwe layout een 1 april grap was, maar helaas lijkt het daar niet op
.
Overigens weet ik niet of het topic hier gaat staat, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Ik weet 100% zeker dat woensdag (voor de nieuwe layout) alles prima werkte, geen hoog cpu-gebruik en ik kon de filmpjes gewoon zonder stotteringen bekijken. Zelfs 1080P ging vloeiend, iets wat nu echt helemaal niet meer gaat. Het ligt dus echt aan de nieuwe Youtube layout

Aan mijn systeem zal het niet liggen, want voorheen werkte het allemaal prima. Maar toch even de specs van de laptop:
Intel Core 2 Duo T8300 (2.4Ghz)
3GB Ram
Nvidia 9600M GT
250GB 7200RPM harde schijf.
Ik heb verder sinds woensdag op donderdag niks aan de software op de laptop veranderd, het traag afspelen is dus echt begonnen na de introductie van de nieuwe layout.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen? Ik zie zo snel op Youtube ook geen mogelijkheid om terug te schakelen naar de oude layout
Overigens weet ik niet of het topic hier gaat staat, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag.