Best Tweakers,
Afgelopen tijd heb ik een beetje problemen met mijn HD2900XT.
Ik heb echter nooit problemen gehad met de videokaart alleen nu crashed 'ie om de haverklap.
Zodra ik een game speel (WoW tot Bad Company 2) begint de videokaart om de ~2-5 minuten zijn fan bijna op 80-100% te draaien. Ik heb dit nagezocht met ATItraytools, en je kunt zien dat zodra hij boven de 95 graden komt, snel zijn fan aanzet op hoge toeren, en vervolgens zakt de temp weer even. (oneindige cyclus)
Maar daarnaast crashed de videokaart ook nog, onderandere weer als ik een game speel, of heel soms wel eens als ik aan het browsen ben. Alles loopt even vast en dan reset het beeld als het ware en vervolgens is het beeld er weer, maar dan zijn alle games al afgesloten. ATICCC komt dan met een opmerking dat het beeldscherm stuurprogramma niet meer reageert.
In mijn logboek staat ook errors onder Display namelijk: "Beeldschermstuurprogramma amdkmdap reageert niet meer en is hersteld."
Hieronder mijn systeem:
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 4/2/2010, 09:16:34
Machine name: MARTIN-PC
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: GBT___
System Model: NVDAACPI
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4096MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
Iemand enig idee?
Mvg,
Claaslexion
Afgelopen tijd heb ik een beetje problemen met mijn HD2900XT.
Ik heb echter nooit problemen gehad met de videokaart alleen nu crashed 'ie om de haverklap.
Zodra ik een game speel (WoW tot Bad Company 2) begint de videokaart om de ~2-5 minuten zijn fan bijna op 80-100% te draaien. Ik heb dit nagezocht met ATItraytools, en je kunt zien dat zodra hij boven de 95 graden komt, snel zijn fan aanzet op hoge toeren, en vervolgens zakt de temp weer even. (oneindige cyclus)
Maar daarnaast crashed de videokaart ook nog, onderandere weer als ik een game speel, of heel soms wel eens als ik aan het browsen ben. Alles loopt even vast en dan reset het beeld als het ware en vervolgens is het beeld er weer, maar dan zijn alle games al afgesloten. ATICCC komt dan met een opmerking dat het beeldscherm stuurprogramma niet meer reageert.
In mijn logboek staat ook errors onder Display namelijk: "Beeldschermstuurprogramma amdkmdap reageert niet meer en is hersteld."
Hieronder mijn systeem:
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 4/2/2010, 09:16:34
Machine name: MARTIN-PC
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: GBT___
System Model: NVDAACPI
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4096MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
Iemand enig idee?
Mvg,
Claaslexion