Beste Tweakers,
Ik zit met een erg vaag probleem.
Als ik Battlefield Bad Company 2 opstart, dan krijg ik gewoon de intro fimpjes te zien en vervolgens het hoofdmenu. Maar als ik daarna 'New Campaign' aanklik, en de missie begint te laden, dan crasht hij vervolgens naar het bureaublad. (Na de eerste 3 regels tekst van mission Aurora)
Precies hetzelfde probleem bij Supreme Commander 2, introfilmpjes, hoofdmenu, maar als je een spel wil beginnen, dan crasht hij weer naar de desktop.
Het allervreemdste: Call of Duty Modern Warfare 2 draait vlekkeloos.
Mijn systeem:
Windows 7 Home Premium 32 Bit
Intel E6300 @ 1.86GHz
1.0 GB RAM
NVIDIA 7650GS 256mb
(Voldoet niet helemaal aan de minimum specs, maar waarom doet MW2 het dan wel...?)
Drivers en Directx heb ik al geüpdate.
Wie kan mij helpen?
Ik zit met een erg vaag probleem.
Als ik Battlefield Bad Company 2 opstart, dan krijg ik gewoon de intro fimpjes te zien en vervolgens het hoofdmenu. Maar als ik daarna 'New Campaign' aanklik, en de missie begint te laden, dan crasht hij vervolgens naar het bureaublad. (Na de eerste 3 regels tekst van mission Aurora)
Precies hetzelfde probleem bij Supreme Commander 2, introfilmpjes, hoofdmenu, maar als je een spel wil beginnen, dan crasht hij weer naar de desktop.
Het allervreemdste: Call of Duty Modern Warfare 2 draait vlekkeloos.
Mijn systeem:
Windows 7 Home Premium 32 Bit
Intel E6300 @ 1.86GHz
1.0 GB RAM
NVIDIA 7650GS 256mb
(Voldoet niet helemaal aan de minimum specs, maar waarom doet MW2 het dan wel...?)
Drivers en Directx heb ik al geüpdate.
Wie kan mij helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door fterheide op 01-04-2010 22:27 ]