Ik ben op zoek naar een 32" LCD-TV voor op de slaapkamer. Ik heb al een behoorlijke selectie gemaakt, waarna er momenteel nog 4 tv's overblijven. Hieruit kan ik echter geen goede keus maken, dus hopelijk kan iemand de knoop doorhakken!
Budget:
- ±€450. Wat meer is mogelijk als het een toegevoegde waarde heeft, minder kan natuurlijk ook.
Eisen:
- 32" inch
- Weergeven van snelle beelden (Formule 1)
- Goede kijkhoek
- Redelijk tot goed geluid
- Bij analoog ook goed beeld
- Ophangbaar
- USB (video bestanden afspelen, avi etc.)
Eventueel:
- Picture in Picture
- Snelle response/zappen
De volgende tv's heb ik overgehouden:
pricewatch: Philips 32PFL5604
pricewatch: Samsung LE32B650
pricewatch: Sony Bravia KDL-32V5500
pricewatch: LG 32LH5000
De Samsung en Sony hebben beide 100hz en Picture in Picture. Maar ik heb ook weer goede verhalen over de Philips en LG gehoord. Ik kom er in ieder geval niet uit
Weet iemand misschien nog goede voor- of nadelen te vertellen, of andere bijzonderheden? (waar zouden jullie eventueel voor gaan)
Alvast bedankt!
Budget:
- ±€450. Wat meer is mogelijk als het een toegevoegde waarde heeft, minder kan natuurlijk ook.
Eisen:
- 32" inch
- Weergeven van snelle beelden (Formule 1)
- Goede kijkhoek
- Redelijk tot goed geluid
- Bij analoog ook goed beeld
- Ophangbaar
- USB (video bestanden afspelen, avi etc.)
Eventueel:
- Picture in Picture
- Snelle response/zappen
De volgende tv's heb ik overgehouden:
pricewatch: Philips 32PFL5604
pricewatch: Samsung LE32B650
pricewatch: Sony Bravia KDL-32V5500
pricewatch: LG 32LH5000
De Samsung en Sony hebben beide 100hz en Picture in Picture. Maar ik heb ook weer goede verhalen over de Philips en LG gehoord. Ik kom er in ieder geval niet uit

Weet iemand misschien nog goede voor- of nadelen te vertellen, of andere bijzonderheden? (waar zouden jullie eventueel voor gaan)
Alvast bedankt!