Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een 32" LCD-TV voor op de slaapkamer. Ik heb al een behoorlijke selectie gemaakt, waarna er momenteel nog 4 tv's overblijven. Hieruit kan ik echter geen goede keus maken, dus hopelijk kan iemand de knoop doorhakken!

Budget:
- ±€450. Wat meer is mogelijk als het een toegevoegde waarde heeft, minder kan natuurlijk ook.

Eisen:
- 32" inch
- Weergeven van snelle beelden (Formule 1)
- Goede kijkhoek
- Redelijk tot goed geluid
- Bij analoog ook goed beeld
- Ophangbaar
- USB (video bestanden afspelen, avi etc.)

Eventueel:
- Picture in Picture
- Snelle response/zappen

De volgende tv's heb ik overgehouden:
pricewatch: Philips 32PFL5604
pricewatch: Samsung LE32B650
pricewatch: Sony Bravia KDL-32V5500
pricewatch: LG 32LH5000

De Samsung en Sony hebben beide 100hz en Picture in Picture. Maar ik heb ook weer goede verhalen over de Philips en LG gehoord. Ik kom er in ieder geval niet uit :/

Weet iemand misschien nog goede voor- of nadelen te vertellen, of andere bijzonderheden? (waar zouden jullie eventueel voor gaan)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:07

FeaR

In GoT we trust

Dan valt elke tv af... niet zo gek aangezien er in een dergelijke dunne behuizing niet echt plaats is voor goede speakers.

Maar heb je al eens bij een winkel op je gemak wezen kijken naar de modellen die er hangen? In het echt kan je pas goed zien hoe de schermen zich gedragen. Want specificaties zeggen lang niet alles, zeker niet over hoe kleuren op het scherm worden gezet. En termen als 100 Hz verschillen per tv. Er zijn tv's met 50 Hz die beelden beter weergeven dan sommige tv's met 100 Hz aan...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat klopt inderdaad, wat betreft het geluid... het is maar wat je 'redelijk' noemt. (maar ik bedoel uiteraard vergeleken met andere modellen)

Ik hoopte eigenlijk om ervaringen van anderen te horen. In de winkel heb ik al wat gekeken, maar de modellen die je wilt zien hebben ze vaak niet staan.