Toon posts:

[VRAAG] Blackberry T-mobile later internet aanzetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben van plan om een Blackberry Bold 9700 aan te schaffen i.c.m. een 1-jarig T-mobile Relax abonnement. Nu denk ik het antwoord zelf ook wel te weten, maar dankzij wat onduidelijkheid van PDAshop en T-mo zelf, ben ik toch gaan twijfelen. Als ik nu een abbo zonder internet afsluit, dan is het toch nog wel mogelijk om deze later eventueel aan te zetten?

En, mijn abonnement zou pas 15 Juni ingaan. Tot die tijd heb ik nog een Relax abonnement, als ik hier nou gewoon WnW Standard op afsluit, is dit dan te gebruiken i.c.m. de Blackberry?

bijvoorbaad dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik weet niet, in hoeverre je informatie ingewonnen hebt over het gebruik van een BlackBerry, maar besef je wel, dat de dingen, waarvoor men gewoonlijk nou net een BlackBerry aanschaft, niet werken met een gewoon internet abo ?
Je hebt hiervoor echt een BIS-abo nodig, met een standaard internet abo gebruik je de mogelijkheden van een BlackBerry maar in berperkte mate, eerijk gezegd snap ik niet, waarom je dan een BlackBerry zou nemen.

Uiteraard kun je wel gewoon bellen en wat internetten, maar push-mail, pingen, etc. werkt allemaal niet met Web 'n Walk o.i.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Marly op 03-04-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Marly schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:38:
Ik weet niet, in hoeverre je informatie ingewonnen hebt over het gebruik van een BlackBerry, maar besef je wel, dat de dingen, waarvoor men gewoonlijk nou net een BlackBerry aanschaft, niet werken met een gewoon internet abo ?
Je hebt hiervoor echt een BIS-abo nodig, met een standaard internet abo gebruik je de mogelijkheden van een BlackBerry maar in berperkte mate, eerijk gezegd snap ik niet, waarom je dan een BlackBerry zou nemen.
verkoopt t-mobile blackberrys met abo maar zonder direct email service dan? internet is een aparte dienst maar soms in combinatie leverbaar: direct email + internet voor €X /mnd

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
MrJayMan schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:43:
[...]

verkoopt t-mobile blackberrys met abo maar zonder direct email service dan?
Dat weet ik eigenlijk niet, maar de TO kan toestel met abo natuurlijk ook bij een onafhankelijke shop bestellen en bij internetshops heb ik inderdaad weleens gezien, dat BlackBerrys aleen met een telefoon-abo, dus zonder BIS werden aangeboden, mogelijk om de goedkoopste aanbieding met het betreffende toestel te hebben in de diverse prijsvergelijkers :).

edit: De OP nog eens gelezen en inderdaad, de TO wil toestel met abo via een internetshop aanschaffen en niet bij T-Mobile direct, hoewel de PDAshop gewoonlijk de klanten wel juist informeert. Mogelijk heeft de TO het ook niet helemaal begrepen ?

[ Voor 20% gewijzigd door Marly op 03-04-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

kleine correctie: t-mobile noemt de dienst instant email (niet direct email).

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb na 3 jaar een gewoon abo te hebben gehad bij T-Mobile er WnW bij genomen. Dat is geen enkel probleem.

Enige issue, je zit dus minimaal een jaar aan WnW vast. Ik wilde na 3 maanden die WnW er af hebben (9,95 per maand), en er een data-stick (19,95 per maand) voor terug nemen.

Mijn argument van: dan ben ik een tientje duurder uit, dus hebben jullie een tientje meer omzet hielp niet.

Ik stond vrij om gewoon nog een contract aan te gaan voor een data-stick abo. 8)7

Dus voor die 2 en een halve maand WnW, moet je toch echt 120 euro lappen.

[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 03-04-2010 01:03 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Il schaf de BB inderdaad voornamelijk aan om te bellen/smsen omdat de Bold in mijn ogen toch echt het beste toetsenbord heeft. Echter heb ik mij echte vraag nog niet beantwoord zien worden, is het mogelijk om later, zeg, drie maand na het begin van je abbo nog BIS aan te zetten?

Bedankt voor alle response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Normaal gesproken willen BB gebruikers altijd instant email erbij hebben, dit sluiten ze dan direkt bij het contract af, heeft nl. ook nog invloed op toestel prijs. Maar niemand verplicht jou dit te doen; wil jij een BB met alleen een Relax abo ga je gang, instant email OF web n walk mag je altijd later nog toevoegen...

Cock flavored soup mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, het heeft een paar tientjes invloed maar ik wou het liefst eerst kijken of ik het wel zo veel gebruik. Ik heb hem inmiddels in huis, prachtig ding. Maar nu ik eventjes op T-mobile kijk zie ik zo'n knop staan waarop staat: Voeg BIS toe of iets in die richting. Als ik daarop klik word ik doorgelinkt naar mijn wijzig-je-abbo pagina, maar daar zie ik alleen WnW en WnW plus staan. Moet ik nog iets activeren ofzo?

Bijvoorbaad veel dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Een BB moet altijd geactiveerd worden via instantemail.t-mobile.nl, dit om het te gebruiken icm BB email services, misschien bedoelen ze dat er mee? BIS is volgens mij een afkorting voor BB Internet Solution of zoiets...

Ik weet alleen niet of je je BB kunt activeren ZONDER een instant email bundel...

Cock flavored soup mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 20:58

Wiebbe

<none />

Mijn vrouw heeft 2 jaar lang een blackberry Curve (8330) gebruikt zonder enige vorm van internet. Ze heeft hem via T-Mobile bestelt. Ondanks dat ze gingen zeuren dat er internet bij hoorde, hebben ze wel gewoon het contract afgesloten zonder internet.

Ze gebruikte dus een mooie blackberry voor alleen maar SMS en bellen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1