Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De sorrypagina van Google

Pagina: 1
Acties:

• Rubydrd
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
Hallo,

ik krijg nu steeds de sorry pagina van google als ik iets wil opzoeken via google.
In deze pagina staat namelijk het volgende :

Sorry...
... maar het lijkt erop dat uw computer of netwerk momenteel automatische zoekopdrachten verzendt. Omdat we onze gebruikers willen beschermen, kunnen we uw verzoek niet verwerken.

En dan moet ik met een woord bewijzen dat ik geen robot ben.
Ik heb dit gekregen sinds ik mijn ip verborgen hield met het programma : Real Hide Ip

Dit programma heb ik meteen verwijderd omdat ik niet meer kon zoeken via google.
Weet iemand hoe ik ervan af kom?
Het is waarschijnlijk ook geen virus zoals er vele zeggen op andere forums.
Heb net een schone reinstall gedaan met de pc en gescand.
ik heb zelf al gezocht op internet maar wordt er niet wijs uit.

Alvast bedankt,

Grt. Ruben

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 14:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Lijkt me vrij logisch. Via Hide IP hebben duizenden gebruikers hetzelfde IP adres en die willen allemaal iets op google opzoeken. Google ziet niet dat het duizenden gebruikers zijn, alleen duizenden requests van hetzelfde IP adres en komt begrijpelijkerwijs met die melding.

Misschien is het TOR project iets voor je?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ken die software niet maar volgens mij is dat gewoon een proxy. Omdat alle gebruikers dezelfde proxy gebruiken word je geblokkeerd. Dat het niet opgelost zou zijn met het programma te verwijderen kan er bij mij niet in, tenzij een of ander veiligheidssysteem bij Google in gang geschoten is dat gewoon jouw IP blocked. In dat geval zit er niet anders op dan ofwel een andere proxy te gebruiken ofwel gewoon wachten tot je IP-lease vervalt en je een nieuwe krijgt. Je kan dit eventueel proberen forceren door je modem enkele seconden uit de stekker te halen en dan hem gewoon opnieuw aan te sluiten. In de tijd van dialup kreeg je een ander IP-adres bij het reconnecten, maar in het moderne breedbandtijdperk kunnen leases enorm lang duren.

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 01-04-2010 18:49 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:49:
Ik ken die software niet maar volgens mij is dat gewoon een proxy. Omdat alle gebruikers dezelfde proxy gebruiken word je geblokkeerd. Dat het niet opgelost zou zijn met het programma te verwijderen kan er bij mij niet in, tenzij een of ander veiligheidssysteem bij Google in gang geschoten is dat gewoon jouw IP blocked. In dat geval zit er niet anders op dan ofwel een andere proxy te gebruiken ofwel gewoon wachten tot je IP-lease vervalt en je een nieuwe krijgt. Je kan dit eventueel proberen forceren door je modem enkele seconden uit de stekker te halen en dan hem gewoon opnieuw aan te sluiten. In de tijd van dialup kreeg je een ander IP-adres bij het reconnecten, maar in het moderne breedbandtijdperk kunnen leases enorm lang duren.
De kabel leveranciers hebben nog dynamic Ip's echter hebben veel ADSL verbindingen een Static dynamic lease :)

De TS moet even zijn internet settings nalopen, van ip's tot proxy's :)

• Rubydrd
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik heb het modem even uitgetrokken en daarna kon ik weer gewoon op google zonder een sorry pagina te krijgen. Bedankt allemaal !