Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Hallo,

Ik zit te denken aan een ipod touch 8GB voor de muziek/films en je kan hem gebruiken als gaming-ding :P en andere leuke apps. Ik heb hier nog wel een ipod nano 4G en een nintendo DS. Ik doe nooit wat met mijn DS omdat er geen leuke spellen voor zijn en omdat het lelijk beeld is.
Wat vinden jullie de DS en nano verkopen en dan een Ipod touch kopen? Ik ben btw 15 dus ik hou niet meer van kinderachtige games op de DS. :P
Dus raden jullie een ipod touch aan? In plaats van een ipod Nano EN een DS? Anders verkoop ik mijn Nano en DS...

alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 01-04-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ja betekent toch dat je vind dat ik mijn DS en nano moet verkopen en een touch moet kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ja betekent in dit geval dat dit een persoonlijke keuze is, en dat wij daar wel over kunnen gaan beslissen, maar dat je in dit geval zelf de voor en nadelen op een rijtje moet zetten en aan de hand daarvan zélf een keuze koet maken.

Wij kunnen die beslissing niet voor je maken, dat zul je zelf moeten doen. (Ik zou het zelf ook doen ja, hoewel ik een DS én een ipod Touch heb ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
@ Sorbo; Vind jij de games op de touch leuker dan die op de DS? Ik heb namelijk een aantal klasgenoten die ook een touch hebben die zijn volgens mij gewoon verslaafd aan die spelletjes. :P
Ik gebruik mijn DS eigenlijk alleen in de vakantie voor onderweg naar de vakantiebestemming enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
Ik heb een iPod Touch, en zit er altijd op te gamen en internetten. Muziek gebruik ik het amper meer voor. Maar als je hem koopt. Koop dan de 3G en in iedergeval de 32 of de 64GB omdat daar een nieuwe processor inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Zoals ik al zei ben ik 15 en ik ben bang dat ik nietgenoeg geld krijg voor mijn ds en nano als ik voor een 32 of 64 GB model ga. Merk je dat snelheids verschil dan erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

hardware.tom schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:22:
Zoals ik al zei ben ik 15 en ik ben bang dat ik nietgenoeg geld krijg voor mijn ds en nano als ik voor een 32 of 64 GB model ga. Merk je dat snelheids verschil dan erg?
Je merkt het bij de 3D games zeker. De hardware is ongeveer gelijk aan die van de iPhone 3gs, en die presteert toch stukken beter in dit soort dingen dan de oude modellen.

Verder zijn de spelletjes vaak wel leuk, maar halen ze over het algemeen het niveau van "volwaardige" DS games natuurlijk niet. Daar tegenover staat wel dat je ook veel minder per game betaalt. De iPod Touch is echt een toffe muziekspeler, met een grote database aan simpele, leuke spelletjes die je tussendoor even een paar minuten speelt, terwijl je op de trein wacht ofzo.

Maar om nou te zeggen dat ik me bijvoorbeeld een hele avond kan vermaken met een paar ipod spelletjes, nee. Daarvoor grijp ik toch liever naar de wat completere DS games. Voor zover die nog uitkomen natuurlijk, want het spellenaanbod is de afgelopen 1-2 jaar echt om te huilen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ja maar het idee om een avond te gaan gamen op een ipod lijkt me ook niet geweldig. Het was ook niet mijn plan. :P Het is meer gewoon voor tussendoor of voor op reis (niet dat dat vaak gebeurt). En ik doe het ook voor de films, want op mijn Nano zijn de lettertjes van de ondertiteling wel klein en op mijn DS is het zelfs nog minder.
Een hele avond op mijn DS spelen deed ik trouwens ook nooit, die gebruikte ik ook altijd voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zou als ik jou was voor de iPod Touch gaan (32 GB of hoger, want daar zit nieuwe processor in plus nieuwe chip zodat graphics beter kunnen zijn). Filmpjes op de iPod Touch kijken is af en toe wel leuk ja, en dan er soms op internetten via wifi! Spelletjes zijn inderdaad heel goedkoop, en sommige zijn ook heel verslavend.

Ik zelf heb een iPhone (3Gs), maar ook een DS. De DS heb ik voor het laatst vorig jaar 1xtje aangeraakt. Spelletjes vind ik soms toch wat leuker op de iPhone (maar mede omdat ik er ook op kan internetten enzo :P). Zeker 'voor tussendoor' zou ik de iPod Touch nemen: heb je alles bij; je muziek, spelletjes, filmpjes etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 01-04-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:25
iPod / iPhone spelletjes hebben meestal niet erg veel diepgang. Het is niet alsof je 3 weken bezig bent om ze uit te spelen zoals bij sommige DS spelletjes.

Meestal zijn het kleine, simpele spelletjes die erg verslavend werken.

Er zit meestal niet echt een verhaallijn in

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 01-04-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:08:
iPod / iPhone spelletjes hebben meestal niet erg veel diepgang. Het is niet alsof je 3 weken bezig bent om ze uit te spelen zoals bij sommige DS spelletjes.

GTA chinatown wars? Andere geïmporteerde zooi? Diepgang genoeg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ThinkPadd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:08:

Er zijn eigenlijk best wel veel spellen die je heel lang kan spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:25
"Meestal" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:22:
Ik heb zelf een ipod touch 3g 8gb
Die is zeker niet sloom en vette spelle!
En je hebt hem al voor 160 euro.
Dus ik vind het een aanrader
Ik heb hem al een tijdje ik zit er super vaak op nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 16:47
En moest je hiervoor het topic bumpen?... Maar je merkt het snelheidsverschil wel degelijk wanneer je bijvoorbeeld een jailbreak hebt. Na een tijdje is mijn 2G niet meer vooruit te branden. (met alleen Five Icon Dock, Lockdown en Appsync).

offtopic:
Het is trouwens spellen en iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik had het hier nog niet neergezet maar: ik heb de iPod touch gekocht, ik heb hem ook gelijk gejailbreaked en hij word een heel klein beetje trager, maar daar heb ik geen last van...
Pagina: 1