Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fifa 2010 langzaam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Marcel_
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:22
Beste Tweakers :)

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe computer, zie mijn inventaris, nu heb ik hier Fifa 2010 op geïnstalleerd. Maar naar mijn mening loopt ie erg traag. Ik heb de game speed al op 'fast' gezet. Maar volgens mij ging het in '09 en daarvoor veel soepeler. In dit filmpje bijvoorbeeld, http://www.youtube.com/wa...MHl0IUi40&feature=related, gaan de passes veel soepeler, de spelers rennen harder etc. Ik heb geen programma's op de background aan staan. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt!
Marcel.

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:11

kronolith

[EDIT]

Heb je alle drivers etc. al eens ge-update?

EDIT: Wat is eigenlijk het probleem :+ Dat je weinig fps hebt of dat de spelers langzaam lopen :P

kronolith wijzigde deze reactie 01-04-2010 17:37 (54%)

• Marcel_
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:22
Welke drivers zou ik moeten updaten? De spelers lopen gewoon langzaam. Zal zometeen eens kijken hoeveel FPS ik heb. Maar bij CoD: MW2 werkt alles wel gewoon prima.

FPS zijn 59-60 constant.

Marcel_ wijzigde deze reactie 01-04-2010 17:54 (7%)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True