[Glashart] Glasvezelnetwerk Neede

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de periode dat ik wonende was in Twello, was Glashart druk doende met aanleggen van glasvezel. Hiervoor moest een grote hoeveelheid inwoners binnen het aansluit gebied zich aanmelden voor een abonnement bij één van de providers.
Nu was ik al tijden op zoek naar een woning in de gemeente Berkelland, en mijn oog is gevallen op een woning in Neede.

Afgelopen zaterdag loop ik in het centrum met mijn vrouw en onze makelaar, en wat zie ik: PROMOTIE DAMES VAN KICK XL :9~ , één van de glasvezel providers in Neede.

Glashart is dus nu ook in Neede actief !

Onderstaande tekst komt van de glashart site:

Waarom deze actie? Voor de aanleg van een glasvezelnetwerk is een enorme investering nodig en hiervoor willen we wel een garantie dat er ook gebruik van wordt gemaakt. Wanneer 35% van de huishoudens in het
aansluitgebied een glasvezelabonnement besteld bij de service providers Lijbrandt, KickXL of Concepts ICT, legt Glashart het glasvezelnetwerk aan. Alleen de woningen met een glasvezelabonnement komen in aanmerking voor een gratis glasvezelaansluiting van Glashart

In Twello was er iemand die een topic was gestart voor het glasvezel gebeuren aldaar, het leek mij wel leuk om zo eens te peilen wat Needse Tweakers hierover te zeggen hebben....

Groeten,

(hopelijk) Een toekomstig Needenaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal links die wellicht leuk/handig kunnen zijn voor Needenaren en andere geïnteresseerden:

Site van Glashart Neede: Http://www.glashart.nl/neede

Site van de initiatiefgroep uit Neede: http://www.needeopglasvezel.nl

Site van één van de providers: http://www.kickxl.nl

Site van één van de providers: http://www.concepts.nl/glasvezel-neede/diensten-a-tarieven

Site van één van de providers: http://www.lijbrandt.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm interessant! benieuwd met welke actie UPC nu weer komt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh lees ik toch op internet het volgende! wat een leugens van UPC

Welkom op de website van Neede op Glasvezel

UPC WORDT ZENUWACHTIG !!

Een aantal bewoners zijn afgelopen dagen met een folder van UPC in de servicewinkel geweest, met de vraag wat er van waar is.

In haar folder geeft UPC aan dat het helemaal niet nodig is over te gaan op glasvezel, omdat zij al een glasvezel netwerk hebben. GROTE ONZIN!!!

Ja, UPC heeft glasvezel, maar dat houdt halverwege op en het laatste stuk tot in de woning is nu net het meest belangrijke stuk voor supersnelle en zeer kwalitatief goede diensten. Zij kunnen via de infra die zij hebben liggen nooit de diensten leveren die via Glasvezel tot in de woning mogelijk zijn. Laat u niet misleiden.

UPC heeft wel degelijk in de gaten dat zij een stuk markt gaan verliezen. In dat kader is bij hen alles geoorloofd, zelfs misleidende reclame.

Dit artikel werd ons toegezonden en zegt genoeg:

Rechter verbiedt misleidende UPC reclame, lees het hele artikel, klik hier

Nogmaals, laat u niet misleiden.

Heeft u vragen of wilt u er nog eens over praten, loop dan binnen bij het servicepunt van Glashart bij Electro World Neede.

Zij kunnen u de voordelen van Glasvezel ten opzichte van kabel duidelijk toelichten met voorbeelden die nu al leverbaar zijn en zeker wat er nog aan staat te komen en alleen mogelijk zijn via Glasvezel.

Wij vinden het heel vervelend dat UPC dit doet, maar dat is de vrije markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
owja, jeetje...
naja, wij weten ook wel beter dat Ziggo en UPC niet echt glasvezel leveren, maar niet verder gaan dan tot bijvoorbeeld de centrale ergens in een wijk....
Wat de dames en heren van Glashart doen is echt het glas tot in de woningen brengen, tja, das wel ff iets anders. Maar goed :-) Ik ben jaren lang een tevreden UPC gebruiker geweest ,maar nu de glasvezel kans zich voor doet (en deed in mijn vorige woonplaats) stap ik toch echt wel over....

In twello had ik al een bestelling gedaan bij concepts ict, en gelukkig kan ik die aanvraag "mee verhuizen" naar neede.... naja, zoals ik al eerder zei, ik ben benieuwd hoe andere tweakers hier over het glashar verhaal in neede denken...

Fijne avond ! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Mocht het in Neede niet doorgaan trek je maar een kabeltje vanuit Twello daarheen. :P

Veel woonplezier in Neede gewenst gozer! d:)b Leuk topic trouwens ook, misschien een idee om de
startpost een beetje uit te breiden en iets meer background info voor de geïnteresseerden te plaasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jij bent handiger in het posten dan ik zag ik al wel, ik laat het over aan iemand van glashart ofzo, of de initiatief groep om een lading info te posten....

Als het je leuk lijkt om zo nu en dan mee te praten ! Wees welkom, ik zou het gezellig vinden...

En euh bedankt hè !

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toepasselijke reclame ook onder dit topic hahaha..

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/735/dussssss.jpg
Pagina: 1