Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ben vandaag tot ontdekking gekomen dat ik met mijn smartphone (en mijn oude nokia) telefoons naar elkaar kunnen doorschakelen. Nu is mijn bedoeling dat ik de telefoons die ik op mijn smartphone ontvang doorstuurd naar de nokia, MAARRR ik wil ook de telefoontjes ontvangen op mijn smartphone, zodat ik inprinciepe op beide telefoons kan opnemen.

Voordeel daaraan is dat ik mijn ene gsm op mijn slaapkamer kan laten liggen en mijn smartphone overal kan meenemen. Dit omdat ik vaak vergeet mijn smartphone op mijn slaapkamer te leggen zodat ik geen telefoons mis. Ik hoop dat er zo'n applicatie bestaat voor de windows mobile 6.5 standard versie.

Bedankt alvast!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 14:53
Je kunt toch instellen dat er doorgeschakeld moet worden als er niet wordt opgenomen?
(Instellingen->telefoon->Doorschakelen->Geen Antwoord) Dat twee telefoons tegelijkertijd overgaan kan niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Poltergeist op 01-04-2010 15:50 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Doorschakelen kost toch ook geld/minuten? (of heb ik het mis?)

Verder, heb je duo sim? of heb je 2 verschillende sim kaarten/ nummers in de 2 toestellen?
bij duo sim kan er maar 1 een actieve verbinding hebben, met 2 verschillende nummers kan je doorscakelen, maar zoals gezegd niet tegelijk over laten gaan

[ Voor 66% gewijzigd door Prulleman op 01-04-2010 16:08 ]

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Dan houdt dit topic het ermee op. Bedankt voor jullie reacties!