Kasten met externe sata drive bay

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Hallo :)

Ik ben op zoek naar een kast met een externe sata drive bay, zoals bijvoorbeeld de Cooler Master CM 690 II Advanced. Zijn er echter nog goede alternatieven voor deze kast, als je per se een externe drive bay wilt?

Ik weet dat het mogelijk is om een losse 5.25" drive bay te kopen, maar deze kosten ook weer € 20, en dan heb je het vaak nog niet zo mooi voor elkaar als bij de Cooler Master CM 690 II Advanced.

Mijn vraag is dus of er nog goede concurrenten van de Cooler Master CM 690 II Advanced zijn, welke dus standaard al over een externe drive bay beschikken :) Zoektermen op google leveren eigenlijk totaal niks op, dus ik twijfel wel aan mijn gebruikte zoektermen zoals case sata drive bay etc. ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Lees eerst dit even na: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1402511

Ja er zijn andere kasten:
http://tweakers.net/nieuw...take-toont-armor-a90.html

En als je een beetje handig bent. Kan je zelf met een losse hard drive dock, en een kast iets heel moois maken. Kijk anders hier een keer rond: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/22. Kan je uitleggen wat je misschien wil maken en kunnen ze je daar nog tips geven ;) .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Daar komt helaas ook weinig uit, maar het is inderdaad wel de zelfde soort vraag. Met het verschil dat mij het niet uitmaakt waar hij zit, het moet mooi zijn en ik wil mn kast niet elke keer open halen :)
Inderdaad een leuke kast. Qua uiterlijk is de CoolerMaster beter vind ik, en de A60 laat denk ik nog wel even op zich wachten. Maar ik hou hem in mijn achterhoofd ;)
En als je een beetje handig bent. Kan je zelf met een losse hard drive dock, en een kast iets heel moois maken. Kijk anders hier een keer rond: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/22. Kan je uitleggen wat je misschien wil maken en kunnen ze je daar nog tips geven ;) .
Ik heb weinig ervaring met Casemodding, als ik iets maak dan ziet het er vaak niet uit. Dus nee echt goed met Casemodding ben ik niet echt goed in :P

De externe kast is inderdaad een optie, maar deze kosten ook ongeveer 40 euro. Voor dat geld koop ik liever de CoolerMaster, aangezien ik nu al niet zo'n superkast heb. ;)

Maar tnx voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En een iets goedkopere kast met gewoon een hotswapbay? Zijn vrij weinig kasten die zoiets hebben omdat amper gebruikt wordt en je gewoon geen HDD buiten de kast wilt hebben. En inbouwen, tja daar zijn dus hotswapbays voor, kan je het customizen zoals je zelf wilt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

StefanvanGelder schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:31:
[...]

Daar komt helaas ook weinig uit, maar het is inderdaad wel de zelfde soort vraag. Met het verschil dat mij het niet uitmaakt waar hij zit, het moet mooi zijn en ik wil mn kast niet elke keer open halen :)

[...]

Inderdaad een leuke kast. Qua uiterlijk is de CoolerMaster beter vind ik, en de A60 laat denk ik nog wel even op zich wachten. Maar ik hou hem in mijn achterhoofd ;)

[...]

Ik heb weinig ervaring met Casemodding, als ik iets maak dan ziet het er vaak niet uit. Dus nee echt goed met Casemodding ben ik niet echt goed in :P

De externe kast is inderdaad een optie, maar deze kosten ook ongeveer 40 euro. Voor dat geld koop ik liever de CoolerMaster, aangezien ik nu al niet zo'n superkast heb. ;)

Maar tnx voor de moeite :)
Nou die zijn er al voor 20 euro.

Graag gedaan. Klopt als je dan niet zo'n mooie kast heb en dan zo'n los ding er bij. Ziet een nieuwe kast er mooier totaal uit ;) .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

De Corsair Obsidian 800D heeft 4 hotswap bays aan de voorkant (pic) maar is wel prijzig.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Die is me inderdaad te prijzig, ik zoek ook iets wat meer weg heeft van de CoolerMaster qua uiterlijk.

Maar ik denk dat ik het al wel weet. Ik moet gewoon kiezen voor de 690 CM II, of een losse drive bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Ik heb gelezen dat de Cooler Master CM 690 II Advanced ook met Window komt, weet iemand daar meer van, of heeft iemand hem al gezien?

Het window is op de site van Cooler Master wel te koop voor $20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Om even iets toe te voegen aan mn eigen topic.

Ik zag dat de Antec Two Hundred Zwart ook een hotswapple drive bay heeft. Alleen jammer dat dit weer zo'n ultra budget kastje is qua interieur. (cable managment etc.)

De looks zijn ook veel minder. Ik vind de blauwe LED's van de CM 690 II Advanced wel gaaf.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefanovic45 op 03-04-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Ik ga waarschijnlijk toch voor de goedkoopste oplossing:

Ik koop een Antec Easy SATA Hot Swap Hard Drive Caddy (hele mond vol :P )

Pagina: 1