[Outlook 2007] Mapnamen in outlook verspringen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

In outlook deel ik met 3 andere een postvak in outlook (allen eigenaar). Dit is dus naast het postvak voor eigen e-mail. Hierin heb ik een bepaalde mappenstructuur gemaakt met onderstaande benamingen. De volgnummers zijn de stappen in het proces waar de e-mail zich bevindt.
01 - naam
02 - naam
03 - naam
04 - naam
etc.

Dat ging allemaal goed totdat er een stap in het proces kwam. Nieuwe map aangemaakt en die 03 - naam genoemd en de opvolgende werden allemaal een cijfer opgehoogt. Wat is nu het probleem, na verloopt van tijd springen de mappen die hernummerd zijn terug in de benaming die ze eerst hadden (soms als je er een e-mail naar versleept). De icoontjes van de mappen in het gedeelde postvak hebben er ook een dubbele blauwe pijl in. Misschien dat dit een oorzaak is maar ik kan nergens vinden wat voor instelling dit zou kunnen zijn. Op elke map heb ik al een keer "Automatisch Microsoft Exchange-weergaven generen" uit en aan gezet maar de mappen blijven terug springen in de vorige benamingen. Iemand een idee welke instelling dit wel kan zijn?

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren