Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ow dus omdat tom en zo mee doen mag het ?
dus als hun van het dak afspringen springen jullie erachter aan ?
Maar als het echt niet kom had HlpDsK of Tom er allang en breed een slotje op gegooid.
En dan nog . Die jongen heeft een probleem , wij kunnen mischien helpen door te sms'en ( geen bom ) waarin we ze vriendelijk nog dringend verzoeken te stoppen ermee .
Dat is wat ik gedaan heb.
Hoe vervelend het gedrag van die meisjes ook is (als het waar is...), het is ook niet nodig om ze zo terug te pakken.
Verwijderd
en is hij..met jullie hulp..die meiden aan het stalken..
je weet het nooit..
dank je voor verwijderen.
Als ik een telefoonnummer had gezien had ik die inderdaad weggehaald ja, maar toen ik er postte stond er alleen nog maar een discussie over hoe het op te lossen en wel/niet meiden slaan, geen woord over het terug-stalken van die meiden.Op vrijdag 09 maart 2001 12:58 schreef pier het volgende:
Ik bedoel dat jij daar ook poste , en dat als het echt te ver ging jij die toppic allang dicht had gegooid .
Sja, dank u wel voor al uw vertrouwen in mij!Op vrijdag 09 maart 2001 13:35 schreef Capoeirist het volgende:
Misschien lult die jongen wel wat en is er niets van waar
en is hij..met jullie hulp..die meiden aan het stalken..
je weet het nooit..
dank je voor verwijderen.
Maar ok, ik zal het nummer niet meer posten op GoT, ik had zelf niet echt het idee dat dit niet mocht, maar sorry! Het enig 06je wat ik ooit eens zal gaan posten is me eigen, dus wees niet bang
Spijt me heel erg, had niet deze commotie willen veroorzaken.
Maar dat komt ook omdat ik niet in de dimensies van de topicstarter kan denken: wijven van je af slaan.
Dat is net als tegen een Porsche schoppen ofzo.
Maar wie weet! Ben nog jong
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik poste het nummer als 1e!!!Op vrijdag 09 maart 2001 20:31 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Sja, dank u wel voor al uw vertrouwen in mij!
Maar ok, ik zal het nummer niet meer posten op GoT, ik had zelf niet echt het idee dat dit niet mocht, maar sorry! Het enig 06je wat ik ooit eens zal gaan posten is me eigen, dus wees niet bang
0611
don't know you , don't want to you know.Op vrijdag 09 maart 2001 20:31 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Sja, dank u wel voor al uw vertrouwen in mij!
Ennuh adjes... / mods..dat topic gaat weer totally de verkeerde kant op.
Het is ook nooit goed.