Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322217

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb het volgende probleem, vanmorgen startte ik mijn HP Pavilion (type: DV6361eu) op. Ik hoorde 1 lange harde piep gevolgd door 2 korte harde pieptonen. Vervolgens gaan wel de blauwe lichtjes boven het toetsenbord branden en ik hoor de koeling aangaan (begint gelijk te blazen als een gek), maar het scherm blijft zwart en na ongeveer 10 minuten gaat de laptop vanzelf uit.

Mijn garantie is inmiddels verlopen en alleen om iemand van HP aan de telefoon te krijgen moet ik 20euro betalen. Ik heb al wat rond gekeken en het is waarschijnlijk iets met de grafische kaart, maar mijn vraag is of iemand hier er :( ook last van heeft gehad en weet wat precies het probleem is, eventueel een oplossig?

bij voorbaat dank,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-05 02:22
misschien heb je hier wat aan?

deze chart laat zien wat de codes betekenen
http://h10025.www1.hp.com...3411927&docname=c01732674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt, heb het ram eruit gehaald en omgewisseld, met 1 ipv 2 slots geprobeerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem, 3 maal een pieptoon en vervolgens zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344680

Verschijnt er een beeld voordat het scherm zwart wordt?
Kan er wel in het bios gekomen worden?
Maakt het verschil als de accu eruit is?
Kan er gratis een email naar HP gestuurd worden?
Kan er een email naar de winkel, waar de dv6361eu gekocht is, gestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
er verschijnt geen enkel scherm, helemaal zwart,dus ik kan ook niet in de bios. (heb het gevoel dat hij wel gewoon opstart maar dat ik dat dus niet kan zien.
heb net even geprobeerd maar met of zonder accu, hetzelfde probleem.
Ik heb een email gestuurd naar HP maar die zeggen dat ik telefonisch contact moet opnemen met de helpdesk, en de winkel waar ik hem gekocht heb zegt hetzelfde, en dat grapje kost dus 20euro zonder garantie dat er dan een goede oplossing komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 322217 op 01-04-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:26
Bekend probleem bij sommige HP series, zwart beeld en/of problemen met de videokaart. Google maar eens op bv 'HP DV6000 problems'. Hopelijk valt jouw model onder de verlengde garantie, anders kan het een duur grapje worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Nielson op 01-04-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
is buiten de garantie, de garantie is al 2x verlengd na problemen met het moederbord (2x gratis een nieuwe erin gezet) maar nu valt hij dus jammer genoeg buiten de garantie. Op google en youtube raden ze je aan om je moederbord onder handen te nemen met een 'heatgun' lijkt mij dan weer niet zo verstandig, iemand een andere oplossing?
Pagina: 1