Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ls,

Ik werk bij een bedrijf waar we een policy hebben waar de profiel ruimte "maar" 20 mb is.

Hieronder vallen:
Het bureaublad.
Herstel documenten van excel, word etc.

Nu heb ik er 1 gebruiker bij die ook gebruik maakt van Photoshop, weet iemand of photoshop ergens bestanden naar toe buffert? en of deze locatie aan te passen is naar een netwerk locatie?

Profiel grote vergroten is geen optie, policy is policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je al gewoon eens onder preferences gekeken? Want daar stel je dat soort dingen doorgaans in ;)

Afbeeldingslocatie: http://forums.adobe.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-2165687-8972/sshot-1.jpg
Concreet antwoord: Bij mijn weten kun je alleen fysieke schijven instellen maar PS maakt ook alleen maar gebruik van "temporary files" die dus niet in je profiel hoeven meegenomen te worden.

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 01-04-2010 12:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
RobIII schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:42:
Heb je al gewoon eens onder preferences gekeken? Want daar stel je dat soort dingen doorgaans in ;)

[afbeelding]
Concreet antwoord: Bij mijn weten kun je alleen fysieke schijven instellen maar PS maakt ook alleen maar gebruik van "temporary files" die dus niet in je profiel hoeven meegenomen te worden.
Die heb ik inderdaad al gewijzigd, is dit het enige wat ik kan aanpassen, of zijn er nog meer locatie's die ik bv naar een lokale D:\ schijf kan laten schrijven of een netwerk locatie?