Toon posts:

Lieve Adjes (en Daniel Kegel in het bijzonder)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou moet toch iemand me even uitleggen wat er mis is met het onderwerp 'Lockpicking'. Daniel Kegel vond het nodig om er een slotje op te zetten? Waarom? Het is een heel serieuze sport, die totaal NIETS crimineels in zich heeft. Van veel users had ik vooroordelen verwacht, maar een adje zou toch beter moeten weten?!

gathering.tweakers.net/showtopic.php/139702

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wil het eerst even hebben over je crosspost: [topic=140216]
Om te beginnen moet je niet verwachten dat je direct een antwoord op je vraag krijgt. De administrators (/moderators) kunnen hier niet 24/7 aanwezig zijn, om jou vraag direct te beantwoorden. Ze zouden mischien graag willen, maar kunnen dat nou eenmaal niet.

Heb geduld, weet zeker dat de adjes antwoord willen geven maar met crossposten zul je niet sneller een reactie krijgen; wekt eerder een verkeerde indruk op.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Je moet niet bij Daniel zijn, hij heeft dat slot gezet omdat ik erom gevraagd had. Gewoon omdat het teveel naar criminele activiteiten riekt. (ook al hoeft dat er niet achter te zitten)

Uit voorzorg zeg maar. Duidelijk genoeg?

Verwijderd

Topicstarter
Wees dan ook consequent en sluit ALLE topics die ook maar iets met illegale zaken te maken hebben, (Stuffis Generalis staat er vol van, van fietsen jatten tot cd-branden)of laat het aan de, over het algemeen vrij intelligente, lezers van dit forum over om te bepalen of zij zich door zoiets willen laten beïnvloeden. Twijfel niet aan de intelligentie van anderen, dit zegt heel veel over jezelf.

Daniel Kegel: sorry, ik dacht dat je uit vrije wil een slotje op mijn topic had gezet. Ben je het er zelf ook mee eens? Zal wel, hè, want je deed wat obsidian vroeg, terwijl hij helemaal NIETS met Stuffis Generalis te maken heeft.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm...te snel geoordeeld...mijn excuses

Topic gaat weer open :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 09 maart 2001 11:24 schreef Daniel Kegel het volgende:
Hmm...te snel geoordeeld...mijn excuses

Topic gaat weer open :)
Bij deze ook mijn excuses erbij. (nee niet in opdracht van Daniel) Ik had ook even wat beter moeten lezen/oordelen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 09 maart 2001 11:20 schreef tjikkunjr het volgende:
Wees dan ook consequent en sluit ALLE topics die ook maar iets met illegale zaken te maken hebben, (Stuffis Generalis staat er vol van, van fietsen jatten tot cd-branden)of laat het aan de, over het algemeen vrij intelligente, lezers van dit forum over om te bepalen of zij zich door zoiets willen laten beïnvloeden. Twijfel niet aan de intelligentie van anderen, dit zegt heel veel over jezelf.

Daniel Kegel: sorry, ik dacht dat je uit vrije wil een slotje op mijn topic had gezet. Ben je het er zelf ook mee eens? Zal wel, hè, want je deed wat obsidian vroeg, terwijl hij helemaal NIETS met Stuffis Generalis te maken heeft.
Verder nog even een reply geven op dit stuk tekst. Zodra er topics staan van leer mij een fiets-slot openbreken, dan zal ie zeker ook op slot gaan. Dat het in dit geval over een echte sport ging had ik even niet in de gaten.

En verder, Daniel doet niets in opdracht van mij. Ik had erom verzocht, en door de drukte had Daniel (waarschijnlijk) gewoon van mij aangenomen dat het op slot mocht zonder te lezen.

En ik heb wel degelijk wat met SG te maken. Al ben ik HGM van Harde Waren wil nog niet zeggen dat ik geen oogje in het zeil houd in de andere forums.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. Sorry dat ik misschien een beetje fel reageerde.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 09 maart 2001 17:53 schreef tjikkunjr het volgende:
Ok, bedankt. Sorry dat ik misschien een beetje fel reageerde.
Geen probleem. Hebben we allemaal wel eens. :)
Pagina: 1