SMS na activeren/verlopen Vodafone Zorgeloos Internet Blox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Al enkele jaren maak ik regelmatig en onregelmatig (momenteel regelmatig) gebruik van internet op mijn mobiele telefoon. Hiervoor schaf ik iedere maand een Zorgeloos Internet Blox aan a 9,50 euro.

Bij het activeren van deze Blox via het nummer 1200, krijg ik telkens de mededeling dat ik een SMS bericht zal ontvangen wanneer de Blox is geactiveerd. Deze SMS berichten heb ik echter nooit ontvangen.

Een ander groot en (soms) duur ongemak is, dat wanneer de Zorgeloos Internet Blox is verlopen, ik hiervan ook geen notificatie in de vorm van een SMS krijg.

Omdat mijn mobiele telefoon meerdere malen automatisch verbinding maakt met internet (o.a. voor Twitter), kost mij dat telkens 75 cent per sessie. Ik kom hier vaak pas achter als ik een SMS waarschuwing krijg dat mijn beltegoed laag is.

Hebben meer prepaid klanten last van dit probleem? Ik heb Vodafone een e-mail gestuurd, maar ik krijg totaal geen reactie daarop. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel eens met klantenservice is mijn advies.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Dat bellen met de klantenservice kost een duit geld als prepaid klant

Ik vind het ronduit onbeschoft dat ik al 2 weken op een reactie wacht, terwijl ze zelf hebben aangegeven dat het hooguit 2 werkdagen duurt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 12:17
wachten tot je beltegoed laag is, dan gaan bellen. Heb ik ook gedaan toen ik naar Hi moest bellen, die vragen ook 35 cent per minuut. Ik had 55 cent, voor het gesprek, na het gesprek nog 20. En het gesprek had toch echt meer dan 1 minuut geduurt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
Bel vodafone op en ze storten maar al te graag je beltegoed terug ;).
Dat was immers wel het geval met mijn zorgeloos sms blox, misschien dat het 2 hele verschillende dingen zijn maar ik doel op het feit dat ze allebij blox zijn.
En dat het dus een fout is van vodafone ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik ben nu al een paar dagen heen en weer aan het mailen met Vodafone, en zij beweren dat ik activaite/verloop sms-berichten van de Zorgeloos Internet Blox wel ontvang, terwijl dit niet zo is.
Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u een sms met betrekking tot het beeïndigen van uw BloX Zorgeloos Internet niet ontvangt. Uit onze gegevens blijkt dat u correct staat aangemeld voor het ontvangen van deze sms. De sms wordt ook correct aan u verzonden door het systeem.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb hetelfde ook eens gehad een half jaar terug... daarna was mijn beltegoed ook bijna op.

Ik meld me tegenwoordig gewoon per sms aan voor zorgeloos Blox en ontvang altijd de sms`jes terug... misschien dat eens proberen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1