Nieuwe laptop, maximaal 900 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zal gelijk maar mijn eerste berichtje plaatsen. Ik zoek een nieuwe laptop die ik in het tweede deel van dit jaar wil kopen (juni/juli). Nu zijn er een hoop goede laptops maar nu wil ik van jullie, de experts, weten welke het beste bij mij zou passen. Zelf dacht ik bijvoorbeeld aan een Dell Studio laptop met de nieuwe i3/i5/i7 processors.

Ik heb geen groot budget en het maximale is toch echt 900 euro alhoewel ik daar liever toch nog een stukje onder wil zitten.

Eisen:
- Minimaal 13 inch scherm, liefst vanaf 15 inch
- Windows 7 (geen Vista)
- Krachtig en snel voor o.a. videobewerking*, photoshop en multitasking
- Veel opslagruimte: het liefst 500 GB of 1 TB, bij uitzondering 250 of 320 GB.
- Niet te zwaar en niet te veel herrie maken
- Mogelijkheid DVD's te branden, Blu-Ray niet perse nodig maar wel een pro

* Videobewerking moet dus soepel en snel lopen, en het coderen van video's moet ook lekker snel gaan. Ik gebruik ProShow Producer.

Zo dacht ik bijvoorbeeld aan de Dell Studio laptops zoals deze. Ik weet alleen niet of die wel goed aan mijn eisen voldoet. Vooral met videobewerking moet het niet uren duren voordat een videobestand helemaal is aangemaakt.

Nu ik toch zei dat ik Windows 7 wil. Is er enig verschil tussen de Nederlandse en Engelse versie? Want ik heb namelijk totaal geen probleem met Windows in het Engels :).

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 31-03-2010 22:28 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Eén van deze drie zou kunnen.

Voor de rest hoort dit eigenlijk in één van de NBBG-aanschaf topics. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
-The_Mask- schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:29:
Eén van deze drie zou kunnen.

Voor de rest hoort dit eigenlijk in één van de NBBG-aanschaf topics. ;)
Ik zal eens kijken, en sorry ik ben nog niet helemaal bekend met hoe het hier precies werkt. Zal er meer proberen op te letten. :)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica