Toon posts:

Visonik

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die weet waar in NL de speakers van VISONIK/DAVID te koop zijn.
Mailen naar de site van visonik haalt niets uit, meerdere keren gedaan nul reactie.

B.V.D

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Al gekeken naar een adres (geen email) of misschien naar distributeurs/importeurs??

ik weet de site niet trouwens dus kan niet kijken..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 maart 2001 11:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Al gekeken naar een adres (geen email) of misschien naar distributeurs/importeurs??

ik weet de site niet trouwens dus kan niet kijken..
visonik.de is het adres, maar de informatie is erg zuinig, misschien moet ik er een brief of telefoontje aan wagen maar gezien de reactie van hen tot dusver zie ik dat ook somber in. Ik krijg de indruk dat ze niet verkopen willen !!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Wat een gare site. Ten eerste is het flash filmpje volgens mij door amateurs gemaakt. Dit lijkt me vrij simpel namelijk. Punt nummer 2 dat filmpje zegt dat de site in december 2000 online komt. Het lijkt mij er meer op dat die jojo's een domein hebben geregistreerd maar er vervolgens nooit meer naar gekeken hebben ofzo.

Ik zou eens gaan zoeken ofzo bij altavista en dan kijken of je op 1 of andere manier op een importeur komt. Je kunt het ook eens navragen bij de betere speciaalzaken.

Verwijderd

Topicstarter
[
Wat een gare site. Ten eerste is het flash filmpje volgens mij door amateurs gemaakt. Dit lijkt me vrij simpel namelijk. Punt nummer 2 dat filmpje zegt dat de site in december 2000 online komt. Het lijkt mij er meer op dat die jojo's een domein hebben geregistreerd maar er vervolgens nooit meer naar gekeken hebben ofzo.

De site is inderdaad "te gek ", het vervelende is dat ze perfekte speakers maken
naar de verkoop techniek is naatje.
Ik ben al hier en daar bij speciaal zaken aan het informeren geweest maar zonder inporteur komen zij helaas ook geen stap verder. En met altavista
of andere zoekers kom je automatisch weer bij hun site terecht, kortom hopeloos. Ik geef nog niet op hoor ik zoek nog maar drie maanden dus wie weet. Bedankt voor je reactie..

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:08
't Is misschien een beetje een late reactie, maar bij de Expert in Breda zijn Visonik luidsprekers te koop...
Succes!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

er is inmiddels ook een nederlandse site:
http://visonik.nl/cgi-bin/visonik

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Bashy
Dan probeer ik het hier nog een keer....

Ik liep laatst bij de Expert in Breda naar binnen en heb toen luidsprekers gehoord van een voor mij compleet onbekend merk. Het merk was Visonik en ik heb naar de David serie staan luisteren. Ik vond ze erg goed klinken (vooral de subwoofer was erg goed), maar aangezien het merk volstrekt onbekend voor mij is, wilde ik eigenlijk even vragen naar eventuele ervaringen met dit merk...
Dus,..hopen dat ik wat te horen krijg

• Bashy
Kan dan echt niemand me helpen? :'(

Verwijderd

Het gaat er toch om of jij het mooi vind, aan de foto's te zien is het wel degelijk gemaakt (of goed gefotografeerd :)). Ook heb ik het wel eens in stereoplay zien staan, dus crap zal het wel niet zijn.

• Bashy
Ik zal nog wel eens een keer bij de dealer gaan luisteren, 'k vroeg me gewoon af of dat nou eigenlijk goed zou zijn, zo'n speakersysteem met losse subwoofer. 't Is een beetje de stijl van Bose en wat mij betreft is Bose gewoon slecht.
Kon toevallig zijn dat iemand een recentie of iets dergelijks gelezen had over deze Visonik / David serie...
Pagina: 1