Draadloze headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben al een tijdje opzoek naar een draadloze headset (Dus met microfoon). Na wat zoeken kwam ik uit op de Sony DR-BT50 maar de reviews hier op Tweakers zijn niet al te positief.
Wel heb ik een aantal headphones kunnen vinden maar eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een headset, en dan bedoel ik niet zo'n klein geval maar echt een full size headphone zoals de Sony:
Afbeeldingslocatie: http://www.phonearea.net/wp-content/themes/default/pictures/bluetooth_usb/2007/sony_dr_bt50_bluetooth_headset.jpg.

Het liefste heb ik een draadloze headphone met 3.5mm aansluiting of Bluetooth en geen USB zodat ik het ook op andere apparaten kan gebruiken.
Ik kon werkelijk niks anders vinden en ik ben benieuwd of jullie nog ideeën hebben of dat het verder totaal onmogelijk is om zoiets te vinden ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Klein schopje, niemand hier die ooit zoiets heeft gekocht of ervaring ergens mee heeft?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Wel eens gekocht. 2 a 3 jaar terug, allebei draadloos met 3,5mm plug. Die krengen kraakte allebei als de pest. Van alles geprobeerd, maar gewoon weer terug gegaan naar draad.

Ik kan het niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:51
Ik heb zo een sennheiser draadloze headset, idd voor zuiver geluid kan ik het ook niet aanraden. Er zit altijd wel wat gekraak ofzo op. Volgende headset wordt idd ook terug 1 met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort een bluetooth sennheiser koptelefoon (PXC 360 BT). Deze wil ik pairen met mijn laptop asus n50vn, maar mijn koptelefoon kan gewoon niet gevonden worden als ik probeer uit te zoeken welke bluetooth devices er benaderd kunnen worden. Ik zie wel een ander apparaat staan in de lijst maar niet mij koptelefoon. Probeer ik dit op mijn iphone dan werkt dit vlekkeloos. Ik weet dus van beide apparaten dat bluetooth werkt. Heeft iemand hier ervaring mee ?