Dit gebeurt mij nou al jaren. Ruim genoeg seeds en leeches, maximaal downloaden tegelijkertijd in intellingen op max gezet, maar alsnog heb ik tijden waarin bovenstaande een week of meer niet downloadt.
Hoe komt dit?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat maakt eigenlijk niks uit. Ik zit hier zelfs achter 2 routers, dus uPnP werkt niet, ook kan ik geen poorten instellen.jelmervos schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:41:
Geeft uTorrent aan dat je netwerk OK is? (zie status bar onder in)
Ey!! Macarena \o/
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Dat was bij één van de eerste versies van 2.0. Met de laatste paar versies van 2.0 is niks mis.RaZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:45:
[...]
Ik weet wel van diverse kanten dat sites met logins, waar je dus ook 1,5x moet seeden, uTorrent 2.0 als not-done wordt beschouwd. Men adviseert 1.8.5
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heb ook een router geforward, maar verder zou dta niet moeten uitmaken.RaZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:45:
[...]
Dat maakt eigenlijk niks uit. Ik zit hier zelfs achter 2 routers, dus uPnP werkt niet, ook kan ik geen poorten instellen.
Ik weet wel van diverse kanten dat sites met logins, waar je dus ook 1,5x moet seeden, uTorrent 2.0 als not-done wordt beschouwd. Men adviseert 1.8.5
uTorrent 2.0 kreeg het dan weer wel voorelkaar om beide routers met uPNP open te zetten naar de buitenwereld, en toen kreeg ik idd ook OK status.
Maar uTorrent 2.0 werkt opzich niet zo best, zeker niet qua snelheid, dus ben weer naar 1.8.5 gegaan. Dus ik zit weer in het rode qua netwerk-status. Ik heb nog nooit last gehad van hangende torrents, alles komt altijd aan, de ene harder als de andere.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq