Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom gaan deze torrents niet verder?

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 14:50
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2cxzqqa.png

Dit gebeurt mij nou al jaren. Ruim genoeg seeds en leeches, maximaal downloaden tegelijkertijd in intellingen op max gezet, maar alsnog heb ik tijden waarin bovenstaande een week of meer niet downloadt.

Hoe komt dit? :?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lekker topic zonder instellingen, tests, enzovoort... Heb je een poort geforward?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Geeft uTorrent aan dat je netwerk OK is? (zie status bar onder in)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:34

lasharor

7 december 2004

Waarom heb je die namen weg gehaald?

Wij hier op tweakers.net geven immers geen support op het illigaal downloaden. Als het legaal is kan je die sowieso daar laten staan, kan me niet echt voorstellen dat het hier om een prive zaak gaat ;(

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

jelmervos schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:41:
Geeft uTorrent aan dat je netwerk OK is? (zie status bar onder in)
Dat maakt eigenlijk niks uit. Ik zit hier zelfs achter 2 routers, dus uPnP werkt niet, ook kan ik geen poorten instellen.

Ik weet wel van diverse kanten dat sites met logins, waar je dus ook 1,5x moet seeden, uTorrent 2.0 als not-done wordt beschouwd. Men adviseert 1.8.5

uTorrent 2.0 kreeg het dan weer wel voorelkaar om beide routers met uPNP open te zetten naar de buitenwereld, en toen kreeg ik idd ook OK status.

Maar uTorrent 2.0 werkt opzich niet zo best, zeker niet qua snelheid, dus ben weer naar 1.8.5 gegaan. Dus ik zit weer in het rode qua netwerk-status. Ik heb nog nooit last gehad van hangende torrents, alles komt altijd aan, de ene harder als de andere.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Probeer het programma BitTorrent eens (Ja dat is een programma) Heeft zelfde interface.

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-11 21:50
Ik gebruik al tijden BitLord, werkt altijd perfect en geeft ook een mooie log van het netwerk...

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

RaZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:45:
[...]
Ik weet wel van diverse kanten dat sites met logins, waar je dus ook 1,5x moet seeden, uTorrent 2.0 als not-done wordt beschouwd. Men adviseert 1.8.5
Dat was bij één van de eerste versies van 2.0. Met de laatste paar versies van 2.0 is niks mis.

Daarnaast schrijft de TS dat hij dit probleem al enkele jaren heeft. Dat valt dus niet af te schuiven op een verkeerde versie van uTorrent :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 14:50
RaZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:45:
[...]

Dat maakt eigenlijk niks uit. Ik zit hier zelfs achter 2 routers, dus uPnP werkt niet, ook kan ik geen poorten instellen.

uTorrent 2.0 kreeg het dan weer wel voorelkaar om beide routers met uPNP open te zetten naar de buitenwereld, en toen kreeg ik idd ook OK status.

Maar uTorrent 2.0 werkt opzich niet zo best, zeker niet qua snelheid, dus ben weer naar 1.8.5 gegaan. Dus ik zit weer in het rode qua netwerk-status. Ik heb nog nooit last gehad van hangende torrents, alles komt altijd aan, de ene harder als de andere.
Heb ook een router geforward, maar verder zou dta niet moeten uitmaken.

Zo af en toe krijg ik deze problemen, waar er veel seeds zijn maar geen kb aan download.

Ik doe de proxy uit en kijk wat er dan gebeurt.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sorry, mijn magische bol is stuk. Zonder informatie kunnen we dus niks met dit topic. Dat zou je ondertussen toch wel moeten weten. Lees Het algemeen beleid nog maar eens door, dit topic gaat iig dicht.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.