[Win7 x64] Logitech Quickcam driver?*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Beste mensen.

Ik heb hier een webcam waarvan ik geen drivers meer heb en ze ook niet vind op het net.
Ik gebruik windows 7 64bit. Volgens wat ik vindt is het een Quickcam r145. Maar ik vrees dat er zelf geen drivers zijn voor windows 7 ?

Het gaat om deze Quickcam :Afbeeldingslocatie: http://www.docshop.co.za/images/Logitech%20OEM%20Series%20-%20Logitech%20QuickCam%20Messenger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wordt deze niet automatisch geïnstalleerd door Windows, eventueel via Windows Update?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
Nee , hij Vind geen driver zegt hij. Ik had dat ook verwacht , zeker van windows 7 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarom? Denk je niet dat Logitech daarvoor eerder verantwoordelijk is?
Dat is immers de hardware leverancier die die drivers beschikbaar zal moeten stellen - ook aan Microsoft om die via Windows Update eventueel te laten installeren.

Ik completeer gelijk je topictitel maar even wat verder, want die liet ook nog wat te wensen over..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt, geen drivers. Ik heb hem weggegeven, na er een week mee gestoeid te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows xp mode eens proberen ?

Dat deed voor het 10 jaar oude ding van mij ook wonderen.
Beetje initiatief........

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wel een slechte oplossing, maar kijk hier eens: http://www.mydigitallife....ssenger-in-windows-vista/

Overigens gewoon via Google gevonden!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
alt-92 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:08:
Waarom? Denk je niet dat Logitech daarvoor eerder verantwoordelijk is?
Dat is immers de hardware leverancier die die drivers beschikbaar zal moeten stellen - ook aan Microsoft om die via Windows Update eventueel te laten installeren.

Ik completeer gelijk je topictitel maar even wat verder, want die liet ook nog wat te wensen over..
Ik zeg toch ook niet dat de verantwoordelijkheid bij microsoft ligt. Maar gezien veel van men rand aparatuur direct instaleert met windows 7 had ik dat ook van die webcam verwacht.
jelmervos schreef op donderdag 01 april 2010 @ 07:12:
Wel een slechte oplossing, maar kijk hier eens: http://www.mydigitallife....ssenger-in-windows-vista/

Overigens gewoon via Google gevonden!
Ik zal het thuis eens proberen. Dank.

[ Voor 21% gewijzigd door yannickmerckx op 01-04-2010 11:51 ]

Pagina: 1