Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB verlengkabel

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
hey mede tweakers,

ik ben opzoek naar een usb verleng kabel voor me toetsenbord weten jullie nog één? (moet ongveer 2,5/3meter zijn) En is 't wel een goeie oplossing of word 't signaal steeds slapper??? maarja ik hoor t wel van jullie

alvast bedankt :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ja hoe verder je de kabel verlengt, hoe harder je de toetsen op je toetsenbord moet indrukken.

Ik heb het ook eens geprobeerd maar moest zo hard drukken dat ik het niet fijn vond. Ik heb toen de USB verlengkabel er maar weer tussenuit gehaald.

Heb je zelf al gekeken? http://lmgtfy.com/?q=usb+verlengkabel+3+meter

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 31-03-2010 21:08 ]

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 08:54

Tijntje

Hello?!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

ThinkPadd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:08:
Ja hoe verder je de kabel verlengt, hoe harder je de toetsen op je toetsenbord moet indrukken.

Ik heb het ook eens geprobeerd maar moest zo hard drukken dat ik het niet fijn vond. Ik heb toen de USB verlengkabel er maar weer tussenuit gehaald.

Heb je zelf al gekeken? http://lmgtfy.com/?q=usb+verlengkabel+3+meter
probleem heb ik inderdaad ook gehad. connectors insmeren met vaseline hielp bij mij... :P

ot: inderdaad voor volgende keer dat je een topic opent eerst even zelf googlen/price watch erbij pakken. door enkel te zoeken op 'usb verlengkabel' kun je zelf een heel eind komen lijkt mij ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• skylinne
Switchie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:14:
[...]

probleem heb ik inderdaad ook gehad. connectors insmeren met vaseline hielp bij mij... :P

ot: inderdaad voor volgende keer dat je een topic opent eerst even zelf googlen/price watch erbij pakken. door enkel te zoeken op 'usb verlengkabel' kun je zelf een heel eind komen lijkt mij ;)
ja ik had al gegoogled maar ik kwam alleen maar op die goldplated dingen van €15+ en dat vond ik iets te duur
(ik heb er al inmiddels 1 gevonden)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

skylinne schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:34:
[...]

ja ik had al gegoogled maar ik kwam alleen maar op die goldplated dingen van €15+ en dat vond ik iets te duur
(ik heb er al inmiddels 1 gevonden)
Volgende keer dit soort dingen ook even vermelden. Dan krijg je over het algemeen geen 30 antwoorden met goldplated kabels van 15_ euro ;)

Alles wat jij namelijk al hebt gevonden, hoeven wij niet te zoeken ;)

Ey!! Macarena \o/

• skylinne
RaZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:37:
[...]

Volgende keer dit soort dingen ook even vermelden. Dan krijg je over het algemeen geen 30 antwoorden met goldplated kabels van 15_ euro ;)

Alles wat jij namelijk al hebt gevonden, hoeven wij niet te zoeken ;)
ik zou eraan dneken ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Ik ga dit topic sluiten. Verlengkabels zijn best wel verkrijgbaar, het is slechts een kwestie van zoeken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.