Ergens in de vorige maanden lijkt er een maximum diepte te zijn toegevoegd voor geneste reacties, maar de locatie van het reactie formulier is nog steeds direct onder de comment (1 niveau dieper) waar je op reageerd. Dit zou minimaal moeten komen waar de echte comment komt (onder de laatste reactie van de parent comment) en ideaal zou de relevante comment ook gequote worden. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is...
Naar mijn weten is de huidige maximale nesting al 2 jaar hetzelfde. Wellicht valt het meer op omdat er tegenwoordig wel steeds meer gereageerd wordt op nieuwsberichten.Ergens in de vorige maanden lijkt er een maximum diepte te zijn toegevoegd voor geneste reacties
Het reactieformulier wordt bewust direct onder het bericht geplaatst waarop je reageert, ook al is dat in veel gevallen niet de plek waar je reactie terecht zal komen. Het is immers makkelijker reageren als je direct daarboven de reactie kan lezen waarop je reageert dan dat daar nog een aantal sub-reacties tussen staan waar je juist niet op reageert.maar de locatie van het reactie formulier is nog steeds direct onder de comment (1 niveau dieper) waar je op reageerd.
Juist door de nesting (behalve in die gevallen dat je tegen de maximum diepte aanloopt) is meestal al duidelijk waarop je reageert en is quoten enkel maar dubbelop.en ideaal zou de relevante comment ook gequote worden.
Intentionally left blank
Hmm, mogelijk heb je gelijk dat het alleen meer opvalt tegenwoordig... maar het lijkt mij serieus bij te staan dat het soms een stuk dieper ging... ... ach, waarschijnlijk haal ik verschillende sites door elkaar, maar
Dit zorgt er alleen wel voor dat je niet door hebt dat mensen op een bepaald bericht al hebben gereageerd, ik reageerde bijvoorbeeld op een comment die ik nergens op vond slaan om er achteraf achter te komen dat een stuk of 10 mensen daar al hadden op gereageerd.
[...]
Het reactieformulier wordt bewust direct onder het bericht geplaatst waarop je reageert, ook al is dat in veel gevallen niet de plek waar je reactie terecht zal komen. Het is immers makkelijker reageren als je direct daarboven de reactie kan lezen waarop je reageert dan dat daar nog een aantal sub-reacties tussen staan waar je juist niet op reageert.
En juist in die gevallen dat je tegen de maximum diepte aanloopt is het hoog noodzakelijk om het net WEL aan te zetten, want ik ben in de laatste twee dagen er nu al drie keer tegen aangelopen dat ik geen flauw idee meer had wie op wat reageerde.
[...]
Juist door de nesting (behalve in die gevallen dat je tegen de maximum diepte aanloopt) is meestal al duidelijk waarop je reageert en is quoten enkel maar dubbelop.
Je kunt toch gewoon de reactie quoten als je dat wil? Kost je 1 klikje extra op het knopje naast de reactie.