Ik heb nu een laptop met daarnaast een touchscreen, vroeger was bij resolutie aanpassen dit touchscreen altijd nummer 1 en het laptopscherm nummer 2. Maar nu moest ik mijn laptop een paar dagen ergens anders gebruiken en had ik dus het touchscreen niet meegenomen. Eenmaal weer thuis heb ik mijn touchscreen weer aangesloten en sindsdien volgt de muis het touchscreen op het verkeerde scherm, dus stel ik druk op het midden van mijn touchscreen dan gaat de muis naar het midden van het laptopscherm. Ik vermoed dat dit komt omdat het laptopscherm nu nummer 1 is en het touchscreen nummer 2. Dus mijn vraag is eigenlijk hoe ik in windows 7 er weer voor zorg dat mijn laptopscherm nummer 2 wordt en mijn touchscreen weer nummer 1.
Verwijderd
Control Panel\All Control Panel Items\Display\Screen Resolution
Scherm aanklikken die je primaire scherm moet worden en hiervoor het vinkje zetten (dit is mijn primaire monitor).
Scherm aanklikken die je primaire scherm moet worden en hiervoor het vinkje zetten (dit is mijn primaire monitor).
Staat al aan voor touchscreen.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:05:
Control Panel\All Control Panel Items\Display\Screen Resolution
Bij de software voor je touchscreen aangeven dat de touch zich bevind bij scherm 2 en niet scherm 1? Denk dat dat een betere oplossing is dan weer gaan omdraaien met de schermen. Verder, had je het touchscreen aangesloten tijdens de installatie van W7 en pas nadat je bovengenoemd ergens anders heen ging niet afgekoppeld gehad?
Heb je ook al met de Fn toetsen zitten spelen tijdens het opstarten van je laptop? Hiermee zou je kunnen switchen dat de 'externe' je primaire output wordt. Dit zou Windows dan ook moeten gebruiken.
Heb je ook al met de Fn toetsen zitten spelen tijdens het opstarten van je laptop? Hiermee zou je kunnen switchen dat de 'externe' je primaire output wordt. Dit zou Windows dan ook moeten gebruiken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Bij de software voor het touchscreen (dat overigens een acer T230H is) kan ik niks vinden over welk schermnummer het is. Het scherm was wel aangesloten tijdens de installatie van W7 en werd hij volgens mij ook meteen als scherm nummer 1 gezien. Dat van die Fn toetsen zal ik is uitproberen.Hero Of Time schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:39:
Bij de software voor je touchscreen aangeven dat de touch zich bevind bij scherm 2 en niet scherm 1? Denk dat dat een betere oplossing is dan weer gaan omdraaien met de schermen. Verder, had je het touchscreen aangesloten tijdens de installatie van W7 en pas nadat je bovengenoemd ergens anders heen ging niet afgekoppeld gehad?
En wat zeggen we dan? Dit:
Waar jij nog wel over zei dat je niets kon vinden:Hero Of Time schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:39:
Bij de software voor je touchscreen aangeven dat de touch zich bevind bij scherm 2 en niet scherm 1?
Geval beter kijken voortaan? Of iig niet na een plek stoppen.sandr schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:59:
Bij de software voor het touchscreen (dat overigens een acer T230H is) kan ik niks vinden over welk schermnummer het is.
Overigens is het misschien handig voor volgende gebruikers niet alleen een link te posten naar de oplossing, maar de oplossing zelf ook even plaatsen. Je weet nooit of je bron verandert van locatie (topic verwijdert ivm database opruiming?). Maar goed, je bron geeft al aan wat ik heb aangegeven als oplossing
Commandline FTW | Tweakt met mate
Klopt, want bij de software die bij het touchscreen zelf zat stond hier ook niks over in, dit zat al standaard in windows configuratiescherm, had ik natuurlijk eerder moeten kijkenWaar jij nog wel over zei dat je niets kon vinden:

Pagina: 1