Dag here,
Momenteel ben ik met een site bezig, waar ik uit een tabel informatie haal met namen. Nu wil ik deze namen sorteren op alfabet. Maar dit moet ik één enkele 'ul' lijst en er zijn standaard 3 rijen. De 'li' heeft een float:left!
Voorbeeld;
De volgende normale list zou ze naast elkaar zetten.
Maar de structuur van de list moet zo worden, dan worden de namen netjes onderelkaar gezet op alfabet
(elk - is een nieuwe li )
Eerlijk gezegt heb ik geen flauw idee hoe ik dit het beste voor mekaar kan krijgen
Zou fijn zijn als iemand me een duw in de goede richting kan geven hoe ik dit op kan lossen.
Momenteel ben ik met een site bezig, waar ik uit een tabel informatie haal met namen. Nu wil ik deze namen sorteren op alfabet. Maar dit moet ik één enkele 'ul' lijst en er zijn standaard 3 rijen. De 'li' heeft een float:left!
Voorbeeld;
De volgende normale list zou ze naast elkaar zetten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <ul> <li>aa</li> <li>ab</li> <li>ac</li> <li>ba</li> <li>bb</li> <li>bc</li> <li>ca</li> <li>cb</li> <li>cc</li> </ul> |
Maar de structuur van de list moet zo worden, dan worden de namen netjes onderelkaar gezet op alfabet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <ul> <li>aa</li> <li>ba</li> <li>ca</li> <li>ab</li> <li>bb</li> <li>cb</li> <li>ac</li> <li>bc</li> <li>vc</li> </ul> |

Eerlijk gezegt heb ik geen flauw idee hoe ik dit het beste voor mekaar kan krijgen