Toon posts:

Cheats aanzetten Call of Duty 4

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb call of duty 4 voor de PC en ik kan bij mijn opties de cheats niet aanzetten. Ik wil dit toch eens een keer proberen. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit aan moet zetten ?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Volgens mij werkt dit alleen in single player en moet je hiervoor minimaal 1x het spel helemaal doorlopen hebben om het te kunnen activeren.

Volgens mij wordt dit ook vermeld in het boekje!

[ Voor 15% gewijzigd door steffex op 31-03-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 16:52
En bovendien wordt het tijdens het online spelen niet gewaardeerd om te cheaten ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stef-o schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:39:
Volgens mij werkt dit alleen in single player en moet je hiervoor minimaal 1x het spel helemaal doorlopen hebben om het te kunnen activeren.

Volgens mij wordt dit ook vermeld in het boekje!
(Als je het via steam etc koopt heb je geen boekje) Als je voor single player bedoeld heb ik geen idee maar als je dit online tegen andere mensen wil proberen dan raad ik je dit af omdat je en hiervoor je spel kan kwijt raken (je word gebanned en kun je niet meer spelen) en andere mensen vinden het niet leuk.

Kortom: Gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:19
Voor de mensen die de TS waarschuwen.
De "Cheats" die hij bedoelt zijn dingen zoals paintballmode e.d. gimmicks die door IW ingebakken zitten in de game.
En zoals eerder gezegd, je moet de game inderdaad eerst uitspelen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens deze link moet je Intels gaan verzamelen om de cheats te activeren.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Dit had je toch makkelijk zelf kunnen vinden mits wat googlewerk.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.