Benaderen Sitecom WL-350 web-interface

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik krijg het niet voor elkaar om de web-interface van de WL-350 te benaderen.

Ik heb de WL-350 aangesloten op een Gigaset SX552 modem router (deze heeft geen WAN poort dus ik weet niet of dat problemen kan veroorzaken?). De draadloze netwerken (2.4 en 5 GHz) zie ik binnen OSX verschijnen dus het ziet er naar uit dat WL-350 is opgestart. Ik kan alleen weinig beginnen als ik niet naar de web-interface kan connecten om de instellingen aan te passen.

http://192.168.0.1 werkt niet en ook als ik ping krijg ik geen resultaat.

Heeft iemand enig idee of het gebrek van een WAN poort op de modem router het probleem kan veroorzaken?

Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen!

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel de beveiligingscode achterop je router overgenomen op je computer voor de wifi verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:55:
Heb je wel de beveiligingscode achterop je router overgenomen op je computer voor de wifi verbinding?
Thanks! Ik wist niet dat die codes op de achterkant stonden! Als ik draadloos ben verbonden met de WL-350 dan krijg ik geen connectie met het Internet.

Als ik (draadloos verbonden met de WL-350) ping naar de router zelf 192.168.0.1 dan krijg ik de melding:

ping: sendto: No route to host
Request timeout for icmp_seq 0
Request timeout for icmp_seq 1
Request timeout for icmp_seq 2

Ook als ik ping naar mijn modem router 192.168.2.1 dan krijg ik geen succesvolle melding:

ping: sendto: Host is down
Request timeout for icmp_seq 3
Request timeout for icmp_seq 4

Als ik draadloos met de modem router ben verbonden en ik ping naar 192.168.0.1 (WL-350) dan krijg ik de volgende meldingen:

Ik ga eens kijken wat "No route to host" en "Host is down" betekent.

*********** EDIT ***********

Ik ben gewoon lopen klooien en heb een nieuw netwerk profiel aangemaakt in OSX. Vervolgens heb ik een DHCP lease toegewezen gekregen van de WL-350 en kan ik het Internet op!! Ook kan ik de web-interface benaderen dus dat is super relaxt!!!

Alleen eigenlijk is dit niet precies hoe ik het wil...

Ik wil dat de modem router 192.168.2.1 alle DHCP leashes toewijst en dat iedereen die op de 192.168.0.1 is aangesloten óók het Internet op kan (via 192.168.2.1). Is dit mogelijk en is dit überhaupt wel aan te raden?

[ Voor 21% gewijzigd door Tony L op 31-03-2010 17:36 ]

PSN: Norfirin