Ik heb een htpc in een inbouwkast. Deze pc wil ik beter gaan koelen omdat er een 5770 hawk inkomt en ik de x3 720 wat harder wil laten rennen. De inbouwkast heeft aan de achterkant een trapgat. Hier heb ik een gat gemaakt voor de kabels en wil ik twee 140mm fans plaatsen. Ik ga de achterkant van de pc beetje modden en bij de twee 80mm ingangen metaal wegslijpen zodat er 1 grote ingang komt waar ik een airduct maak en die aansluit op een 140mm fan. Zelfde bij de pci brackets. Ook hier slijp ik metaal weg zodat er een groot gat onstaat voor de 2e 140mm fan. Ik wil van hout een soort deksel maken met uitsparingen voor de fans en een gat voor de psu outtake en fan controller.
Achterkant:

Mijn vraag is hoe ik de airflow het beste kan regelen. Ik dacht aan een "Halve maan" achtig windspoor.
De voorkant is helemaal dicht. Aan de zijkanten zit een opening voor de psu en eentje bij de cpu.
Schema spreekt voor zich.
Airflow

Zit ik hiermee een beetje op de goede weg? If not wat kan er beter?
Voorkant met de 2 fans en controller die aan de achterkant komen:
Achterkant:

Mijn vraag is hoe ik de airflow het beste kan regelen. Ik dacht aan een "Halve maan" achtig windspoor.
De voorkant is helemaal dicht. Aan de zijkanten zit een opening voor de psu en eentje bij de cpu.
Schema spreekt voor zich.
Airflow

Zit ik hiermee een beetje op de goede weg? If not wat kan er beter?
Voorkant met de 2 fans en controller die aan de achterkant komen:
[ Voor 16% gewijzigd door CBlokkertje op 31-03-2010 15:45 ]