Toon posts:

Wat zal ik doen? HTPC? PS3? Popcorn? Blueray of anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem, njaah iets wat ik me afvraag.
Ik wil graag GTA4 kunnen spelen, althans me broertje. En daarnaast wil ik kunnen spelen met controllers, en niet met een keyboard en muis.

Dus een PS3 lijkt de ideale oplossing, echter
ik wil graag ook mijn media kunnen bekijken met zo'n ding.
En wanneer ik dat dan doe, kijk ik graag uit naar dingen als Coverflow van DVD's, met een harddisk. M
aar dat is iets wat de PS3 niet ondersteund, maar programma's voor Windows Media Center wel weer.
Dan ga ik twijfelen om een Windows Media Center te nemen bijvoorbeeld?

Alleen, ik wil ook (niet meteen) Blueray kunnen afspelen over een paar jaar, en HD 1080P kunnen bekijken.
Dat doe ik nu via een Wii, met homebrew maar die pakt niet altijd 1080P, wel 780P, maarja.. Ik wil wel Full HD kunnen kijken. Een XBOX 360 lijkt me opzich ook wel iets omdat die ook HD afspeelt.

De PS3 is hiervoor geschikt, maar of ik nu beter een Mediacenter kan samenstellen, want daar kan je uiteraard meer mee.. naast gamen, en media.

Wat nu de beste oplossing zal zijn, is mij een raadsel.
Iemand een idee hierover?

Bedankt :)

Verwijderd

Je zegt het zelf al: een mediacenter is een complete computer en kan dus alles wat jij beschrijft.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lijkt me niet handig om een oud topic (en in feite een verkapt 'wat moet ik kopen') te kicken met de opmerking dat de TS het zelf al gezegd heeft..

Je draagt dus niks bij.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.