Toon posts:

video_ts vanuit apparte map in MyMovies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Op dit moment ondervind ik enkele problemen om een losse video_ts map in een aparte map onder te brengen. Dit zodat de verschillende de verschillende video/stramers niet automatisch beginnen af te spelen van de film uit de video_ts map.

1 van mijn spelers is een dune. Ik heb de tekst in het bestand “media_ url” in “ de “-“ folder veranderd naar media_url=../dvd/video_ts
Wanneer ik nu via de afstand bedinging op play druk wanneer de beschrijving van de film voor staat, gaat dit prima.

Maar wanneer ik een index heb gedaan met My Movies, dan springt de tekst van de media_url weer terug naar “Media_url =../?”

Bestaat er een andere manier om een video_ts map in een andere losse map te zetten?
of
Hoe kan het bestand “media_url”in My Movies na een index wel de verandering van de media url onthouden?

Kon geen duidelijk antwoord vinden op verschillende forums hierover.
Alvast bedankt.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 14:42
Je kan er altijd een iso van maken, je mediaspeler ondersteunt dat toch wel?
Persoonlijk maak ik altijd van Video_TS bestanden een dvd, met Nero gaat dat heel gemakkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de snelle feedback.Dan zou ik van elke video_ts eerst steeds een iso moeten maken. Dat kan natuurlijk maar is niet wenselijk en practisch.