Geluidssterkte optimaliseren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133231

Topicstarter
Mijn maximale volume op mijn laptop is zo laag, dat ik muziek amper kan beluisteren op een plek waar het wat rumoeriger is.

-volume via volume controle staat maximaal
-volume van mijn laptop staat maximaal
-volume van de mp3 speler staat maximaal
kortom alles staat op maximaal

wanneer ik hem aansluit op speakers is het geluid wel normaal te noemen, maar wanneer ik gebruik maak van mijn oordopjes, is het dus rampzalig.
zijn er ergens wat output instellingen of instellingen die dit soort zaken regelen? of is er software die dit probleem kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24

Thandor

SilverStreak

Ik verplaats dit topic naar Audio en HiFi omdat het over audio gaat :).

Als je de laptop aansluit op speakers sluit je een speakersetje aan op dezelfde plug als de oordopjes? Hoe klinken de oordopjes in een ander apparaat en heb je al eens geprobeerd om een nieuwere of oudere audio-driver te installeren? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 08:08
Ook nog belangrijk; welke oordopjes gebruik je? Over het algemeen komt er uit cheap-ass spul nou niet echt geweldig geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133231

Topicstarter
het heeft niets met de oordopjes te maken, maar misschien de driver die ik moet updaten dan..

maar los van deze dingen is volume niet op andere manieren aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Welke geluidskaart zit er in die laptop?

Ik heb zelf een Creative Audigy 2 gehad, en die werkt echt belabberd met Windows 7. Bij de ene driver werkte de microfoon niet, bij de andere driver had ik ruis en nog een andere driver zacht geluid :z

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes