Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Maar ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die alleen via games contact durven te maken met vrouwen. Ergens wel een beetje sneu eigenlijk. Ga eens naar buiten
Maar schokkend? Nee, zeer zeker niet. Als er mannen zijn die graag met vrouwen willen gamen en daarvoor willen betalen, moeten ze dat zelf weten. Waarom vind jij het schokkend?
Verwijderd
Voor 50$ weet ik nog wel een plekje in A'dam waar je een IRL experience kan krijgen per uurVerwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:52:
Bijna 50 dollar per uur om te kunnen gamen met een meisje? Nee dank je. Zoiets moet spontaan gebeuren en eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of ik game met een man of vrouw. Het gaat om de fun en dat kan met beide.
Ik ben benieuwd of het ook echt vrouwen zijn die daar achter het toetsenbord zitten
Dan vraag ik me af waarom je hier gebruik van zou willen maken
- Als je opzoek bent naar een relatie/vriendin denk ik niet dat de vrouwen waarmee je gamed daar in geïnteresseerd bent.
- Als je opzoek ben naar mooie vrouwen, seksueel contact via webcam of ander contact oid lijken mij andere mogelijkheden meer voor de hand en ga je dit niet gamend doen.
- Als je het doet om het gamen dan lijkt mij dat je dat niet wil doen samen met een leuk uitziend vrouwelijk speciment die er niks van bakt, en die je alleen maar afleid of irriteert tijdens het gamen. (Ooit welleens "gedwongen zijn"/geprobeerd een goed gesprek te hebben met je vriendin tijdens het gamen?)
Ik persoonlijk vraag me dan ook af wat deze dienst voor toegevoegde waarde heeft, maar als je bedenkt dat de site overbelast is omdat er 10.000 belangstellende waren geeft dat toch iets aan over sommige mannen/gamers. Je zou bijna niet durven te zeggen dat je games speelt omdat je dan in hetzelfde hokje als die personen geplaatst wordt die voldoen aan het stereotype eenzaam (kansloos) persoon die zijn tijd verdoet met het spelen van computerspellen.
Verwijderd
Dat ze zo om vrouwelijk gezelschap gelegen zitten om ervoor te betalen.
Aan de andere kant weet je wel dat je met een mooie dame gamet.
Bij andere spellen is het maar gissen of die ander überhaupt echt een dame is zoals ze beweert
Dat hebben ze *gelukkig* wel gegarandeerd met live webcam feeds en headsets. Ik denk juist dat het daar om gaat, veel meer dan het gamen zelf.Boudewijn schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:58:
Ik ben benieuwd of het ook echt vrouwen zijn die daar achter het toetsenbord zitten.
Naja, schaars gekleed... Volgens mij is het geen vereiste. Maar, je krijgt natuurlijk wel extra aandacht en een hogere score wanneer je het doet als Girl, dus ook meer geld.Chooman schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:59:
Na het volledige nieuws bericht gelezen te hebben wordt het duidelijk dat het gaat om schaarsgeklede dames met een leuke (sexy?) stem etc, dus dat de focus toch op seks/seksueel contact ipv gamen.
Grappig dat het uiteindelijk altijd daarop neerkomt
Is het hetzelfde als betaalde webcam-sex?- Als je opzoek bent naar een relatie/vriendin denk ik niet dat de vrouwen waarmee je gamed daar in geïnteresseerd bent.
Ik kan me wel voorstellen dat de combo leuk is. Om een meid te horen schelden als je haar neerhaalt met een headshot of knife.... Hmmmmm, moet toch ergens leuk zijn.- Als je het doet om het gamen dan lijkt mij dat je dat niet wil doen samen met een leuk uitziend vrouwelijk speciment die er niks van bakt, en die je alleen maar afleid of irriteert tijdens het gamen. (Ooit welleens "gedwongen zijn"/geprobeerd een goed gesprek te hebben met je vriendin tijdens het gamen?)
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Zelf zou ik wel wat beters weten met me geld, vind ook nogal raar dat het populair is eigenlijk. Mensen die spellen spelen doen het lijkt me omdat ze het leuk vinden. Het lijkt me nou niet super spannend of diegene waarmee je speelt man of vrouw is.
Verwijderd
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ik had hier pas ook wat overgelezen, dan zijn ze wel heel erg vroeg begonnen met de grap. Volgens mij worden er niet het hele jaar door grappen gemaakt voor 1 april hoorjob schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:02:
Gooi deze maar op de stapel geslaagde 1 april grappen.
Ik vond het geen toegevoegde waarde hebben in andere spellen (shooters), maar dat kwam meestal niet door de dame in kwestie, maar des te meer door de wellicht puberende jongetjes.
Altijd een uitermate vervelende en schaamteloze vertoning.
En als je dit zo triest vind zoals veel mensen hier schijnen te vinden dan ben je ook maar een kleinburgelijk iemand. De vrouwen die ik ken die gamen(en dan bedoelen iets meer dan bejeweld), zijn op 1 hand te tellen, tis natuurlijk triest dat mensen geintresseerd zijn in de andere sekse ontmoeten wiens hobby's mischien in dezelfde straat liggen. Dat die dames dan schaarsgekleed achter die cam zitten is meer een logisch gevolg van de hele setup. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden(maar nogmaals van dat geld zou ik gewoon naar de hoeren gaan om daarna weer ontspannen headies te schieten
Maar waarom is dit nieuws?
Edit: Als ik vrouw was en gamert wist ik het wel. Lekker daar gaan werken. Hoe relaxt is dat zeg.
[ Voor 73% gewijzigd door Postius op 31-03-2010 23:52 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Een stap te ver vind ik het zeker niet, het is gewoon heel goed inspelen op een doelgroep.
To dare is to do
Wat ik trouwens raar vind, is de tegenstrijdigheid. Ik heb een aantal keer gelezen dat vrouwen die echt stevig gamen (dus FPS games en in clans/tournaments) vaak te maken krijgen met ongewenste intimiteiten, scheld tirades, team kills en dat soort bullshit. Daarom doen ze voornamelijk dat ze alsof ze mannen zijn, om al de onzin te voorkomen.
En dan krijgen we nu dit? Mannen die dik geld betalen voor vrouwelijke spelers?
Tegenstrijdig
Verwijderd
Dat zijn 12-jarigen, geen vrouwen. Die houden namelijk hun mond dicht, want anders wil de hele server gelijk weten welke smaak ondergoed je aanhebt en kun je niet meer rustig gamen.XanderDrake schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:02:
De paar keer dat het me overkwam (laatste keer 2 jaar geleden met Left 4 Dead) was ik ook nogal flabbergasted toen ik een schattig piep stemmetje door mn headset hoorde
Ahum, ik joinde een game van 3 vrienden (real life) en die bevestigde dat ze een Dubbel-X chroompie wasVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:25:
Dat zijn 12-jarigen, geen vrouwen.
Nee ik vrees vooral andere dingen.Die houden namelijk hun mond dicht, want anders wil de hele server gelijk weten welke smaak ondergoed je aanhebt en kun je niet meer rustig gamen.
How are you doing?
To dare is to do