Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Edit niet aangegeven in posts

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:46

Gotiniens

Fairly odd Tim

Topicstarter
Ik heb dit idee al eerder gehad, maar kon het nooit bewijzen. Maar nu denk ik dat ik een aantal posts heb die het bewijzen. Ik heb soms namelijk zwaar het idee dat een post ge-edit is, maar dat deze niet de tekst krijgt wanneer deze ge-edit is.
Rupie wijzigde dit bericht 23-03-2010 14:59 (72%)
Als voorbeeld de volgende post: Tom in "Glaasje fris half vol schenken"

De reactie van begintmeta gaat over een type fout, 2 posts later geeft tom toe dat hij een foutje maakte. En toch is de vermeende fout niet te vinden in de orginele post, maar er is ook niet aangegeven dat deze is ge-edit.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als ik het goed heb worden hele kleine wijzigingen (een enkele typo in een flinke lap tekst) niet vermeld :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

AFAIK wordt er bij een wijziging van een post gekeken naar hoeveel procent van de oorspronkelijke post gewijzigd is.

Als dit minder is dan 1% dan wordt dat (dacht ik) niet weergegeven. Ook als de reactie binnen een aantal seconden/minuten gewijzigd wordt. wordt dat vaak niet weergegeven. Kijk maar :)

[ Voor 0% gewijzigd door Matis op 31-03-2010 11:59 . Reden: Komma naar punt ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dan moet je natuurlijk geen reden opgeven, want dan wordt het wel vermeld :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

By design: relatief kleine wijzigingen (de grens ligt op 2%) worden niet apart getoond aangezien dat in de meeste gevallen relatief onschuldige wijzigingen zijn.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.