C:\Users\Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Nja titel says it all..

Ik heb een tijd terug een laptop gekocht bij de mediamarkt en nu kom ik af en toe nog een verwijzing naar de mediamarkt erin tegen, terwijl hier gewoon mijn eigen naam moet komen te staan. Ik heb alleen geen idee hoe ik nu doeltreffend overal mediamarkt eruit kan schoppen.

Ik heb al zitten rommelen bij de eigenschappen van deze computer en ben zover dat ik in ieder geval computer naam en workgroup namen etc om heb kunnen zetten maar zo af en toe zie ik (bijvoorbeeld bij een bestandsoverdracht) dat hij nog steeds verwijst naar een C:\Users\Mediamarkt ...

Is dit iets wat simpel (en door heel de laptop) aan te passen is of zit er meer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:22

job

Nieuwe user aanmaken, documenten overzetten naar nieuwe user en de huidige user (welke waarschijnlijk voorheen mediamarkt heette) verwijderen.
Dat lijkt mij het eerste wat je probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je ingelogd als user mediamarkt?

verwijder anders de user mediamarkt, en verwijder het profiel ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Hij is dus al een keer afgeïnstalleerd. Waaschijnlijk een demo-model. Als je Windows 7 hebt, kan je in het configuratiescherm bij 'gebruikers' de accountnaam veranderen. Ik denk alleen dat de mapnamen niet veranderen. Daarvoor moet je bijv. herinstalleren/recoveren. Of een nieuwe gebruiker aanmaken en die oude verwijderen natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door _the_crow_ op 31-03-2010 10:46 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Het is dus een demo model....wist je dat van te voren ?
Anders zou ik hem echt terug brengen...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou gewoon windows in zijn geheel opnieuw installeren. Dat doe ik sowieso wanneer ik een machine koop met allemaal pre-installed meuk. 99,9% gebruik ik niet en heb ik ook niet nodig.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Welk merk?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nieuwe gebruiker aanmaken en documenten overzetten is het beste. Heb je al veel programma's geinstalleerd? Als dat zo is misschien toch verstandig om opnieuw te installeren of een recovery te doen. Het kan namelijk zijn dat er een verwijzing is naar een gebruiker die er niet meer is.

Inderdaad wel benieuwd of je wist dat het een demo-model is geweest, anders sowieso terug. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe lang je de laptop al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Zo, aardig wat reacties.

ja het is een demo model en daar was ik van op de hoogte (betreft een Sony Vaio die ik heb gekocht tijdens de 19% btw korting actie).

Ik heb in het configuratiescherm alles veranderd wat mediamarkt was, maar vooral dus de map-namen zijn niet veranderd. Als ik een nieuwe gebruiker aanmaak moet ik alles weer opnieuw installeren? heb namelijk al best veel programma's geinstalleerd staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Thrilled schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:40:
Zo, aardig wat reacties.

ja het is een demo model en daar was ik van op de hoogte (betreft een Sony Vaio die ik heb gekocht tijdens de 19% btw korting actie).

Ik heb in het configuratiescherm alles veranderd wat mediamarkt was, maar vooral dus de map-namen zijn niet veranderd. Als ik een nieuwe gebruiker aanmaak moet ik alles weer opnieuw installeren? heb namelijk al best veel programma's geinstalleerd staan..
Nee dat hoeft niet, wel moet je snelkoppelingen op je bureaublad even overzetten en de inhoud van de mijn documenten map etc. En vergeet vooral ook de favorieten niet.

Maar als je nu eerst even een nieuw account onder de juiste naam aanmaakt (die nieuwe account geef je uiteraard administrator rechten wanneer daarom wordt gevraagd). Dan kun je daarna op het nieuwe account inloggen, alles overslepen uit je oude account en vervolgens (als je zeker bent dat je alles hebt) je oude account inclusief alle oude mappen en gegevens verwijderen.

[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 31-03-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Je had ook beter het systeem terug kunnen brengen naar de fabriek instellingen voordat je hem in gebruik nam. Verder eens met eerdere meldingen. Administrator account inschakelen, huidig account verwijderen, nieuw account aanmaken. Programma`s gaan denk ik niet verloren maar veel settings wel..
Pagina: 1