Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor een gerenommeerd opinieweekblad schrijf ik een overzicht an de acht tot tien beste mooiste pda's van het moment waarmee je kunt surfen (onder het motto en je kunt er ook mee bellen. Natuurlijk loop ik het gevaar om een paar mobieltjes over het hoofd te zien.
Wellicht kunnen jullie me helpen door gewoon 8 tot tien telefoons in de comments te gooien. Ik neem aan dat jullie dit als forum-vervuiling zien, maar nadat ik een lijstje heb kan het threadje toch gewoon worden gedelete?

Alvast bedankt!
:)

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 07:51
De 10 meest populaire telefoons staat automatisch bovenaan als je in de pricewatch kijkt.

http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html

Verwijderd

Topicstarter
@Jeebus

Thanks!

-HTC Desire
-Sony Ericsson Xperia X10
-Apple iPhone 3GS 16GB
-Motorola Milestone Zwart
-Google Nexus One Grijs
- BlackBerry 9700 Bold Zwart
- Nokia E71 Zwart
-Sony Ericsson Vivaz Pro

Mooi/goed rijtje? of nog echt eentje vergeten?

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 17:18
HTC Legend.. Die ben je vergeten... ;)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zou zelf de E71 niet in dat rijtje neerzetten. Het is een telefoon van de vorige generatie (is al een paar maanden geleden opgevolgd door de E72), en de enige reden dat ie zo hoog in de PW staat is omdat er waarschijnlijk een prijsdrop heeft gehad of iets dergelijks.

Ik zou er eerder een E72 of N900 in zetten, met een lichte voorkeur voor de N900 ;)

Edit:

Albert04 heeft gelijk, doe de HTC Legend :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Sorbo op 31-03-2010 10:30 ]

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:53
De Nokia N900 is wel echt zo'n apparaat van, ohja en je kan er ook mee bellen :P

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:43

lasharor

7 december 2004

Dit is dus geen goede lijst in mijn ogen, je pakt alleen maar telefoons die aanslaan op een tweakers publiek.

De xperia X10 kan ik in mijn ogen niet populair noemen, ik heb hem in ieder geval nog nooit in het wild gezien, evenals de Google Nexus One die nog niet eens officieel in NL verkocht word.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Natuurlijk schiet dit niet op, elke user zal je een lijst geven die gebaseerd is op zijn of haar voorkeuren. Je dient echt zelf uit te vinden a.d.h.v. de doelgroep van je opinieblad wat die desbetreffende doelgroep zoekt in een telefoon, dan kan je op basis van die bevindingen een goede lijst maken.

Om deze reden gaat dit topic dan ook op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.