Dag Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem, ik was bezig met een script te bouwen die doormiddel van de edit() functie in JavaScript een pagina aanroept. Dit werkt heel mooi, totdat je IE gebruikt.
Het rara is dat ik in IE helemaal niks krijg, geen foutmeldingen e.d. en in FireFox en Chrome werkt het probleemloos.
Nu is het wel zo, dat als ik het 2e stuk code alles binnen de php tags hou, en de "<option>" ertussen uit haal, dan werkt het perfect. Maar de bedoeling is natuurlijk wel dat ik een select menu houd.
Javascript (incl. JQuery):
En de code die aangeroepen word:
Wie weet wat hier fout aan is, of is het IE wat mij zit te pesten?
Edit: Iets te fanatiek de titel getypt, maar ik kan het niet wijzigen?
Ik zit met het volgende probleem, ik was bezig met een script te bouwen die doormiddel van de edit() functie in JavaScript een pagina aanroept. Dit werkt heel mooi, totdat je IE gebruikt.
Het rara is dat ik in IE helemaal niks krijg, geen foutmeldingen e.d. en in FireFox en Chrome werkt het probleemloos.
Nu is het wel zo, dat als ik het 2e stuk code alles binnen de php tags hou, en de "<option>" ertussen uit haal, dan werkt het perfect. Maar de bedoeling is natuurlijk wel dat ik een select menu houd.
Javascript (incl. JQuery):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| function edit(ID){ var options = {}; $("#bewerk").load("includes/page/admin.php?edit&id=" + ID, function(response, status, xhr){ if (status == "error"){ var msg = "Sorry, deze pagina kan niet gevonden worden. Probeer het later opnieuw"; $("#error_mes").html(msg); $('#error').removeClass('green'); $('#error').addClass('red'); runEffect("show", "error"); } }); $("#bewerk").show('clip',options,1000); } |
En de code die aangeroepen word:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <?php if (isset($_GET['edit']) && empty($_GET['edit'])){ $usr -> groupi(true, '', mysql_real_escape_string($_GET['id'])); $ui = $usr -> info['this']; ?> <div id="aedit"> <div style="float: left; width: 50%; padding-top: 8px;"> Gebruikersnaam </div> <div style="float: left; padding-top: 2px;"><input id="user" onkeyup="check('name')" type="text" value="<?= $ui['name'] ?>" class="loginform black" /><input id="userN" type="text" value="<?= $ui['name'] ?>" style="display: none"; /></div> <div style="float: left; width: 50%; padding-top: 8px;"> Wachtwoord </div> <div style="float: left; padding-top: 2px;"><input id="pass1" type="password" class="loginform black" /></div> <div style="float: left; width: 50%; padding-top: 8px;"> Wachtwoord (herhaal)</div> <div style="float: left; padding-top: 2px; margin-bottom: 5px;"><input onkeyup="check('ww')" id="pass2" type="password" class="loginform black" /></div> <div class="orange padding" style="font-style: italic; clear: both; margin-bottom: 5px;"><b>Let op:</b> Als je beide wachtwoord velden leeg laat, veranderd het wachtwoord niet.</div> <div style="clear: both; float: left; width: 50%; padding-top: 8px;"> Gebruikersgroep</div> <div style="float: left; padding-top: 2px; padding-bottom: 10px;"> <select id="group" class="loginform black" style="width: 150px;"> <?php $p = $usr -> info['group']['name']; $aantal = count($p); for ($i=0; $i < $aantal; $i++){ echo '<option '; if ($ui['group'] == $p[$i]) echo 'selected="selected" '; echo 'value="'.$p[$i].'">'.$p[$i].'</option>'; } ?> </select> </div> <div onclick="editu();" style="clear: both; cursor: pointer; padding-left: 50%;">Bijwerken</div> </div> <?php } ?> |
Wie weet wat hier fout aan is, of is het IE wat mij zit te pesten?
Edit: Iets te fanatiek de titel getypt, maar ik kan het niet wijzigen?