@live.nl emailadres "gehackt"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:37
Hallo Tweakers,

Ik heb volgens mij heel google en GoT doorzocht, maar ik kom er niet achter wat ik kan doen.

Iemand heeft een @live.nl email adres, en gebruikt deze voor zakelijke doeleinden.

Aangezien deze persoon nogal een digibeet is, is het een kwaadwillend iemand gelukt zijn wachtwoord cq. geheime vraag te raden, en het wachtwoord is gewijzigd.

Als hij de geheime vraag probeert te beantwoorden, krijgt hij de melding dat dit te vaak geprobeerd, en dat deze optie niet mogelijk.

Het enige is een nieuw wachtwoord laten versturen naar zijn email adres, waar hij dus niet meer bij kan.

Is live.nl (zelfde als hotmail/msn :? ) te bereiken hierover?

Omdat het adres gebruikt wordt voor zakelijke doeleinden, is dit vast en zeker te herleiden voor de beheerders.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Grolsch schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:11:
Hallo Tweakers,

Ik heb volgens mij heel google en GoT doorzocht, maar ik kom er niet achter wat ik kan doen.

Iemand heeft een @live.nl email adres, en gebruikt deze voor zakelijke doeleinden.

Aangezien deze persoon nogal een digibeet is, is het een kwaadwillend iemand gelukt zijn wachtwoord cq. geheime vraag te raden, en het wachtwoord is gewijzigd.

Als hij de geheime vraag probeert te beantwoorden, krijgt hij de melding dat dit te vaak geprobeerd, en dat deze optie niet mogelijk.

Het enige is een nieuw wachtwoord laten versturen naar zijn email adres, waar hij dus niet meer bij kan.

Is live.nl (zelfde als hotmail/msn :? ) te bereiken hierover?

Omdat het adres gebruikt wordt voor zakelijke doeleinden, is dit vast en zeker te herleiden voor de beheerders.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
niet echt handig om je zakelijke emails via hotmail te laten lopen! Zulke dingen zeker als het gaat om support kan je beter onderbrengen bij je internet provider.

Maar goed nu je vraag. Bij hotmail zijn ze over het algemeen niet zo heel lastig maar daarvoor is het wel belangrijk dat je al je gegevens nog goed weet. Dus als jij niet echte naw gegevens hebt opgegevens maar wat hebt verzonnen wordt het een lastig verhaal. Volg onderstaande link en je kan het account weer van jezelf maken.

http://windowslivehelp.co...73-4176-b03f-145b951dcb41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Dat het niet handig is, heb ik hem ook al verteld, maar het is echt een digibeet, dus daar hebben we nu niks meer aan.

Bedankt voor je link, dat ga ik proberen.
Gewoon zoveel mogelijk traceerbare informatie invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
om hierop terug te komen, uiteindelijk is het gelukt, na veel vragen invullen en heen en weer emailen met de MS Support hebben ze mij een link gestuurd om het wachtwoord opnieuw in te stellen.