Verwijderd
Ik zou zeggen noteer de trafo's waarde(s) en zorg dat je een spare hebt eventueel. Of een compleet nieuwe, die standaard wel werkt op 230V.
Zonder in mijn glazen bol te kijken weet ik net zo goed als jij dat we niet weten wat er onder dat kapje rust.:P
Zonder in mijn glazen bol te kijken weet ik net zo goed als jij dat we niet weten wat er onder dat kapje rust.:P
Kan je een foto maken van het geheel? Is het eventueel mogelijk om het plastic weg te snijden of te dremelen?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
De trafo waardes heb ik, maar ik kom niet in de kap die om de trafo heen staat. Dat heb ik mischien niet duidelijk verwoord. 2x 115v primair, 254 <nogwat> (iets in de geest van 60v en 6.3v secundair).Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:53:
Ik zou zeggen noteer de trafo's waarde(s) en zorg dat je een spare hebt eventueel. Of een compleet nieuwe, die standaard wel werkt op 230V.
Momenteel staan beide primaire wikkelingen parallel, die wil ik in serie zetten zodat het apparaat 'hier' ook goed werkt.
Vrij bekend merk, vrij bekend modelZonder in mijn glazen bol te kijken weet ik net zo goed als jij dat we niet weten wat er onder dat kapje rust.:P
Ik denk niet dat ik de dremel in de behuizing van een mc intosh wil zetten. Dat is best zonde..LauPro schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 03:32:
Kan je een foto maken van het geheel? Is het eventueel mogelijk om het plastic weg te snijden of te dremelen?
[ Voor 10% gewijzigd door Boudewijn op 31-03-2010 10:29 ]
Maar hoe zit die kap vast? Geklemd, geschroefd, gelijmd? En wat voor trafo is het überhaupt? Je draait toch wel lang genoeg mee om te weten dat wat basis info wel zo makkelijk is voor anderen om je te helpen...
En de aansluitdraden van de beide primaire spoelen zijn niet van buitenaf bereikbaar?
Let er trouwens wel goed op, dat als je ze in serie zet, ze in gelijke fase blijven, anders krijg je flitsende zekeringen en een trafo die zijn blauwe rook uitspuigt.
En de aansluitdraden van de beide primaire spoelen zijn niet van buitenaf bereikbaar?
Let er trouwens wel goed op, dat als je ze in serie zet, ze in gelijke fase blijven, anders krijg je flitsende zekeringen en een trafo die zijn blauwe rook uitspuigt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hij zit geschroefd vermoed ik , maar ik zie niet waar. Dat is het probleem: ik weet niet hoe hij vast zit.
Het gaat hier dus om een deel van het chassis dat om de trafo heen zit (niet een stuk plastic dat onderdeel is van de trafo oid).
Verder heb ik geen camera (ook geen telefoon met...) anders zou ik wel even een foto maken.
Aansluitdraden zijn niet bereikbaar voor zover ik kan zien, ik weet op welke kleuren ik moet letten.
Goede fase: jep.
Het gaat hier dus om een deel van het chassis dat om de trafo heen zit (niet een stuk plastic dat onderdeel is van de trafo oid).
Verder heb ik geen camera (ook geen telefoon met...) anders zou ik wel even een foto maken.
Aansluitdraden zijn niet bereikbaar voor zover ik kan zien, ik weet op welke kleuren ik moet letten.
Goede fase: jep.
[ Voor 32% gewijzigd door Boudewijn op 31-03-2010 11:36 ]
Pagina: 1