Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sweex KB225US probleem

Pagina: 1
Acties:

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:14
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn toetsenbord, het is een Sweex KB225US met bijbehorende lasermuis. De muis doet het perfect maar uit het niets doet het toetsenbord vrijwel niets meer.

Als ik reconnect doe(onder op het toetsenbord) dan reageert de receiver wel... maar typen niet en gaat het lampje op de receiver niet knipperen. Ik heb het idee dat ik het toetenbord uitgezet heb of iets dergelijks.

Ik kan het niet vinden en het raadplegen van de handleiding helpt ook niets...

Ik heb ook geprobeerd om de drivers te verwijderen en opnieuw installeren maar dit hielp ook niks.

Hopelijk kan iemand me helpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al op een andere PC geprobeerd? Batterij vervangen (indien een aanwezig)?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• crimby
gambieter schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:44:
Al op een andere PC geprobeerd? Batterij vervangen (indien een aanwezig)?
batterijen doen het, verschillende geprobeerd...

maar connect wel maar daarna niks meer... in een keer tijdens een spel gebeurt van het een op het ander heel raar

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crimby schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:46:
batterijen doen het, verschillende geprobeerd...

maar connect wel maar daarna niks meer... in een keer tijdens een spel gebeurt van het een op het ander heel raar
Dus op andere PC proberen, dan weet je of het software of hardware is. Aan de slag dus :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• crimby
gambieter schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:48:
[...]

Dus op andere PC proberen, dan weet je of het software of hardware is. Aan de slag dus :)
zal het morgen eens proberen, denk niet dat de rest van het huis het leuk gaat vinden als ik nu alles sloop:P kan ik het op een laptop testen? jawel toch?

• crimby
heb het allemaal op mijn laptop aangesloten en mijn toetsenbord doet het niet, muis wel....

maar wat ik raar vind is dat ie van het een op het andere moment het niet meer deed...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Het apparaat kan natuurlijk ook simpelweg defect zijn. Sweex is niet bepaald met meest geliefde merk en dat heeft een reden ;).

Als je het apparaat fysiek (zit er geen vuil in het knopje zodat deze willekeurig contact maakt), qua stroomvoorziening (batterijen) en software goed is, dan kun je er weinig aan doen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zou toch de batterijen nog eens checken. Zoals je waarschijnlijk wel weet neemt de spanning van een batterij na verloop van tijd af (1.5/1.2V tot 0V). Dat het in een ander apparaat wel werkt, zegt misschien meer iets over de spanningsbehoefte van dat apparaat dan van de batterij. Het zou kunnen dat de batterijen net onder het minimumniveau van het toetsenbord gedoken zijn. Heb je de beschikking over een multimeter om dit na te gaan? Of probeer anders toch eens (voor de zekerheid) nieuwe batterijen.
maar wat ik raar vind is dat ie van het een op het andere moment het niet meer deed...
Dat noemen ze ook wel defect raken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door spone op 31-03-2010 21:56 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Pagina: 1