Verwijderd

Topicstarter
Besten,

ik heb het volgende probleem.

- Ik heb 3 kamers waar elk een tv moet komen, ik heb ook een digibox hdmi en een dvd-speler hdmi.
- Ik wil enkel maar vanuit 1 kamer gebruik maken van digibox en dvd-speler.
- Dus centraal de dvd en digibox plaatsen met een ?switchbox? zodat ik enkel een knop te moeten regelen om te kiezen waar de hdmi-signalen naartoe gaan (naar welke tv van de drie)
- Wat is hier de goedkoopste en simpelste mogelijkheid?

- De doeleinden zijn lowbudget en niet higtech-kwaliteit gericht, als ik beeld overal heb is het goed.

mvg!

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 23:24 ]

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:48

DefLite

Why so serious?

Maar zoiets bedoel je HQ 4 Poort HDMI Switchbox met display en afstandsbediening

Ugh, stuur ik net een TR omdat er niks in dit topic stond behalve "df" staat er na 4 minuten wel iets :/

Verwijderd

Topicstarter
Little_captain schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:27:
Maar zoiets bedoel je HQ 4 Poort HDMI Switchbox met display en afstandsbediening

Ugh, stuur ik net een TR omdat er niks in dit topic stond behalve "df" staat er na 4 minuten wel iets :/
4x HDMI input - 1x HDMI output

Ik moet dus 3x HDMI outputs hebben hé

mvg

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:33:
[...]
Ik moet dus 3x HDMI outputs hebben hé
Je kunt zelf ook even zoeken hè. Maar misschien staat hier iets voor je tussen:

HDMI Schakelaars
HDMI Verdelers

Overigens is HDMI niet echt heel erg geschikt om met lange kabels te verlengen, signaal is vrij zwak dus goede kwaliteit kabels is wel van belang.

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik denk dat dit in de buurt komt: 4 weg HDMI Verdeler

.... :z

[ Voor 4% gewijzigd door Marcusso op 30-03-2010 23:40 ]

No Shame, only Fame!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje!

Nog vraagje, is het ook mogelijk vanuit 3 kamers 1 centraal dvd-speler te bedienen infrarood? Dus 3 'ogen' die leiden naar 1 infrarood-verlenger zo naar de dvd-speler ?

En wat is het nadeel om 2 hdmi-bronnen via een splitter naar 1 Hdmi-signaal te brengen? Kunnen 2 signalen tegelijk daarop spelen dan?

mvg!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 00:05 ]

Pagina: 1