Toon posts:

Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien van mijn oude videokaart een draadje is doorgebrand ben ik opzoek naar een nieuwe videokaart.
Waar het draadje precies voor diende weet ik niet maar ik durf me videokaart niet echt goed meer te gebruiken. En me pc bijvoorbeeld aan te zetten etc.
Dus lijkt het me verstandig om een nieuwe videokaart te kopen. Ik had er een nvidea 8600GS in van 256mb.
Dit was voor wat ik met mijn pc doe in principe voldoende.
Alleen mocht de HDMI functie wel met wat betere kwaliteit aangezien die aan me tv niet al te goed beeld doorgaf.

• Prijs: Rond de 50 euro
• Prestaties: Ongeveer hetzelfde als de 8600GS enkel wat betere HDMI functie erop zodat hij me full hd tv beeld beter weergeeft.
En ik moet er af en toe een spelletje mee kunnen spelen (op low)
• Beeldkwaliteit: Moet er 1 23 inch scherm en in principe 1 full hd philips tv zonder problemen op kunnen aansluiten met beetje goed beeld qua kleuren
• Geluid: maakt niet uit of die veel geluid maakt of niet.
• Hitte en/of ruimte: Hitte het liefst zo min mogelijk en de ruimte maakt niet echt uit 1 a 2 slots denk ik.
• Stroomverbruik: Maakt niet uit
• Overclockmogelijkheden: Ik doe niet aan overclocken
• Compatibility: Windows xp/7
• SLI/Crossfire: Nee

Ohja ik heb er geen 6 pollige stroom toevoer in me pc zitten.

Ik hoop dat iemand me een goede videokaart kan adviseren want ik zou echt niet weten welke ik nou moet kopen en welke nou goed is voor mij gebruik.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

pricewatch: Club3D HD 5450 512MB Noiseless Edition?
Is helemaal stil, 1 slot breed, goedkoop, heeft HDMI, ondersteunt DX11, en is krachtig genoeg voor dagelijks gebruik.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W Welkom op GoT!

Helaas zijn dit soort topics niet gewenst op dit forum. Lees voor meer info: Het algemeen beleid

Je kunt al je wensen hier neerzetten: http://tweakers.net/pricewatch/ en dan komen er vanzelf wat kaarten uitrollen. In ieder geval gaan we ervan uit dat de tweaker met een klein beetje eigen onderzoek zelf zijn videokaart uit kan zoeken.

Dit topic is gesloten.