[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 30-03-2010 22:47 ]
"Zelf zat ik te denken aan een site waar je alles terug kan vinden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het laatste nieuws, update's, colums, testen, reviews en interviews."
???
En wat is er mis met Google dan?Denk hierbij bijvoorbeeld aan het laatste nieuws, update's, colums, testen, reviews en interviews.
[ Voor 53% gewijzigd door RaZ op 30-03-2010 22:08 ]
Ey!! Macarena \o/
Je wil iets totaal nieuws bedenken en.... that's it?
Verzamel websites met nieuwsberichten en reviews e.d. zijn er al heel veel. En gaat dit dan over technische onderwerpen of andere onderwerpen?
Opzich ben ik wel geinteresseerd om aan iets vernieuwends mee te doen, maar het mag wel ietsje concreter opzich.
Tip: zoek eerst een bestaande site om aan mee te werken. Je zal 'onderaan' beginnen en in eerste instantie niet zo veel te zeggen hebben, maar in de loop der tijd zal je meer geaccepteerd worden. Uiteindelijk krijg je zo ook inzicht in hoe men een site moet onderhouden. Daarna kan je proberen zelf iets op te zetten. Succes!
[ Voor 40% gewijzigd door Mr.Qips op 30-03-2010 22:11 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Noork op 30-03-2010 22:11 ]
Meestal wordt er iets bedacht van, dit moet er concreet gebeuren en we gaan daar een projectmatige aanpak voor gebruiken. (Misschien Prince2 aanpak, anyone?)
Ik zou eerst bedenken wat je echt wilt bereiken. Misschien is het zelfs raadzaam om een begin van een plan van aanpak waarin je je begroting vast kan leggen qua tijd/geld... En voornamelijk je doelstelling, wat wil je precies bereiken. En hoe wil je sites als Tweakers of NU verslaan, wat gaat jouw product beter kunnen dan tweakers of nu.nl?
Misschien is dat je eerste project wel, het onderzoeken van de behoeften van de huidige web-bezoekers. En misschien kan jij daarna, middels een projectmatige aanpak, een betere website opzetten.
Iig veel succes.
[ Voor 22% gewijzigd door sander85 op 30-03-2010 22:18 ]
Verwijderd
Verder: Jij wilt een website met een beetje van dit en een beetje van dat. Als ik naar de ditjes en datjes kijk lijkt het alsof je een soort gelijke Tweakers.net wilt maken. Kan dit kloppen? Zo nee, wees eens duidelijk wat het onderwerp is van je website ...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 22:22 ]
Misschien is het raadzaam je idee wat verder uit te denken zodat je preciezer kunt vertellen wat je wilt bereiken. Met een interessant klinkend idee kun je meer mensen overhalen om hun tijd te investeren in het verder ontwikkelen van je plan. Dit in tegenstelling tot wat je nu zegt:
Hierbij geef je eigenlijk meer aan dat je op zoek bent naar iets wat blijkbaar in jouw visie ontbreekt, en of mensen mee willen werken aan dit "vernieuwende" nog onbekende iets.Iets anders:
Het doel van het project is nog niet helemaal afgerond. Het project moet zelf uniek zijn en iets vernieuwends. Zelf zat ik te denken aan een site waar je alles terug kan vinden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het laatste nieuws, update's, colums, testen, reviews en interviews.
Idee:
Mocht je nou een idee hebben en wil je hier graag bij meehelpen. Dat kan, wij zoeken nog vele mensen voor dit project.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.