Ik vroeg me af of updates voor de FreeBSD-tak 7 (de vorige, maar nog wel actieve dus) in de meuktracker verwacht kunnen worden. (een tijdje terug is 7.3 gereleased). In het verlengde daarvan zou ik graag willen weten of er een soort richtlijn/beleid is tav software in de meuktracker en dan in het bijzonder software met meerdere ontwikkelsporen (zoals b.v. FreeBSD, Linux (m.n. toen 2.4 en 2.6 nog zeer actief naast elkaar stonden))
Laatst is meuk: Mozilla Thunderbird 2.0.0.24 nog verschenen, dat zegt wel iets denk ik 
Overigens, als je dergelijke software graag in de meuktracker wil zien, dan kun je het beste de newssubmit gebruiken, dan weet je zeker dat het niet over het hoofd gezien
Overigens, als je dergelijke software graag in de meuktracker wil zien, dan kun je het beste de newssubmit gebruiken, dan weet je zeker dat het niet over het hoofd gezien
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ja, dat is idd zo. Overigens heb ik de genoemde FreeBSD-versie een paar dagen geleden (vrijdag geloof ik) gesubmit, de bewuste pagina bevind zich ook nog in de queue (aldus het submitsysteem bij herhaalde poging te submitten). Dat is ook de reden dat ik dit topic heb gemaakt, de meuktracker komt op mij vaar wat 'erratic' over.
[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 30-03-2010 22:22 ]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. We werken aan plannen om dat allemaal wat beter te laten verlopen. Dit zou binnen een paar maanden gereed moeten zijn.begintmeta schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:17:
Ja, dat is idd zo. Overigens heb ik de genoemde FreeBSD-versie een paar dagen geleden (vrijdag geloof ik) gesubmit, de bewuste pagina bevind zich ook nog in de queue (aldus het submitsysteem bij herhaalde poging te submitten). Dat is ook de reden dat ik dit topic heb gemaakt, de meuktracker komt op mij vaar wat 'erratic' over.
Ik ben benieuwd naar de (beoogde) verbeteringen, want helemaal inzichtelijk is voor mij niet waarom bijvoorbeeld van OpenTTD 1.0.0 binnen een paar maanden diverse (beta) versies in de meuktracker opduiken, terwijl een nieuwe stabiele release van FreeBSD er niet in komt (heb 7.3 nogmaals opgegeven om te kijken wat er gebeurd, de link was inmiddels alweer uit de queue gevallen). Niets ten nadele van OpenTTD natuurlijk, een interessant project (maar dat is IMHO FreeBSD toch ook (Battle for Wesnoth 1.8 die ik tegelijk met de hernieuwde FreeBSD-poging had geplaatst is al in dee meuktracker opgedoken, spelletjes zijn schijnbaar wel in het voordeel.))
[ Voor 18% gewijzigd door begintmeta op 02-04-2010 12:56 ]
Een van de belangrijkste redenen waarom sommige submits niet in de Meuktracker verschijnen is volgens mij op dit moment de beschikbaarheid van de freelancers die het werk verzetten voor de Meuktracker. Op dit moment zijn Bart en ik eigenlijk de enige freelancers die zich bezig houden met de Meuktracker en worden soms ondersteund door anderen. Mijn beschikbaarheid is de afgelopen maanden minimaal geweest - met af en toe een periode tussendoor waar ik wel weer tijd had om voldoende oog te houden op de Meuktracker.
Wat betreft de richtlijn/beleid tav software in de Meuktracker is eigenlijk de belangrijkste criteria of de update recent genoeg is (tot enkele dagen oud in het geval van een standaard update - tot wat langer bij een major update). Wat gezien kan worden als major update verschilt natuurlijk per stuk software en is moeilijk in het kort aan te geven. Maar we maken geen onderscheid in welke branch een bepaalde update uitkomt (dev, productie, legacy) en kijken dus voornamelijk naar recentheid. Natuurlijk proberen we wel te voorkomen dat we dagelijks een nightly dev update van een bepaald stuk software gaan vermelden - al proberen we daar wel een gulden middenweg voor te vinden bij populaire applicaties als µTorrent.
We zijn zelf als Meukteam ook benieuwd wat Wilbert voor ideeën heeft voor de Meuktracker en hoe deze uitgewerkt kunnen worden door de devvers van T.net in het huidige ontwerp van de FP. Waarbij voor wat ik momenteel weet ook gekeken word naar het verkorten van de tijd die nodig is om een Meukitem te schrijven - zodat er meer geschreven / gepubliceerd kan worden in dezelfde beschikbare tijd.
Wat betreft de richtlijn/beleid tav software in de Meuktracker is eigenlijk de belangrijkste criteria of de update recent genoeg is (tot enkele dagen oud in het geval van een standaard update - tot wat langer bij een major update). Wat gezien kan worden als major update verschilt natuurlijk per stuk software en is moeilijk in het kort aan te geven. Maar we maken geen onderscheid in welke branch een bepaalde update uitkomt (dev, productie, legacy) en kijken dus voornamelijk naar recentheid. Natuurlijk proberen we wel te voorkomen dat we dagelijks een nightly dev update van een bepaald stuk software gaan vermelden - al proberen we daar wel een gulden middenweg voor te vinden bij populaire applicaties als µTorrent.
We zijn zelf als Meukteam ook benieuwd wat Wilbert voor ideeën heeft voor de Meuktracker en hoe deze uitgewerkt kunnen worden door de devvers van T.net in het huidige ontwerp van de FP. Waarbij voor wat ik momenteel weet ook gekeken word naar het verkorten van de tijd die nodig is om een Meukitem te schrijven - zodat er meer geschreven / gepubliceerd kan worden in dezelfde beschikbare tijd.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Pagina: 1