Ik ben nu aan het ontwikkelen voor Android, en wil een RSS readertje voor T.Net maken.
Dit is de code die ik heb ingevoerd, maar bij:
zegt Eclipse:
[quote]
"Nieuws cannot be resolved"
En dat is niet alleen in dit geval, maar in alle gevallen, en dit belemmert mijn vorderingen erg!
Ik heb al op developer.android.com gekeken, naar wat het mogelijk zou kunnen zijn, maar daar stond ook niets.
Alles is keurig volgens de richtlijnen van de Developer Guide gedaan, inclusief de installatie van alles, maar toch doet hij het niet.
Google geeft ook geen oplossingen?
Hebben meer mensen dit probleem en heel misschien de oplossing?
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| package com.android.tweakers.test; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; import android.view.Menu; import android.view.MenuInflater; import android.view.MenuItem; import android.webkit.WebView; public class rss extends Activity { /** Called when the activity is first created. */ @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); WebView Home = new WebView(this); String summary = "<html><body>Welkom bij deze RSS Reader voor T.Net. <br>Deze RSS Reader is niet officieel door Tweakers.net. <br>Heb je suggesties of opmerkingen, mail dan naar:<br> thijs.koot@gmail.com</body></html>"; Home.loadData(summary, "text/html", "utf-8"); Home.getSettings().setJavaScriptEnabled(true); } public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) { menu.add(0, Nieuws, 1, "Nieuws"); menu.add(0, Quit, 2, "Quit"); } /* Handles item selections */ public boolean onOptionsItemSelected(MenuItem item) { switch (item.getItemId()) { case 1: WebView Nieuws = new WebView (this); Nieuws.loadUrl("http://www.tweakers.mobi/rss/nieuws"); setContentView(Nieuws); Nieuws.getSettings().setJavaScriptEnabled(true); case 2: finish(); } return false; } } |
Dit is de code die ik heb ingevoerd, maar bij:
code:
1
2
3
| public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) { menu.add(0, Nieuws, 1, "Nieuws"); menu.add(0, Quit, 2, "Quit"); |
zegt Eclipse:
[quote]
"Nieuws cannot be resolved"
En dat is niet alleen in dit geval, maar in alle gevallen, en dit belemmert mijn vorderingen erg!
Ik heb al op developer.android.com gekeken, naar wat het mogelijk zou kunnen zijn, maar daar stond ook niets.
Alles is keurig volgens de richtlijnen van de Developer Guide gedaan, inclusief de installatie van alles, maar toch doet hij het niet.
Google geeft ook geen oplossingen?
Hebben meer mensen dit probleem en heel misschien de oplossing?
Ik heb geen leuke ondertitel.