Hallo,
Ik heb een vaag probleem en geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik werk thuis met een windows 2008 netwerk, een laptop en een windows 7 VM in hyperV
Omdat ik veel bij klanten ben is mijn HyperV machine langzamerhand mijn basisstation geworden en maak ik zelfs wanneer ik thuis ben intern verbinding via RDP. Ik weet is wellicht omslachtig maar alles staat daar geinstalleerd, draait lekker mee met de backup, etc.
Dit werkt allemaal prima, echter werkt alleen de knop van ' en " (zelfde knop
) niet binnen de sessie.
Dit zowel niet in word, notepad, ie8 etc (dus niet programma gebonden)
Wanneer ik de RDP sessie minimaliseer werkt deze wel. M.a.w de knop op de laptop is goed.
Daar komt bij dat ik dit probleem ervaar op vanaf 5+ verschillende machines. het moet dus ergens in de sessie zitten
Iemand een idee waar ik die moet zoeken?
Overige knoppen werken allemaal prima!
PS: indien dit in het verkeerde topic zet aub verplaatsen.
Ik heb een vaag probleem en geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik werk thuis met een windows 2008 netwerk, een laptop en een windows 7 VM in hyperV
Omdat ik veel bij klanten ben is mijn HyperV machine langzamerhand mijn basisstation geworden en maak ik zelfs wanneer ik thuis ben intern verbinding via RDP. Ik weet is wellicht omslachtig maar alles staat daar geinstalleerd, draait lekker mee met de backup, etc.
Dit werkt allemaal prima, echter werkt alleen de knop van ' en " (zelfde knop
Dit zowel niet in word, notepad, ie8 etc (dus niet programma gebonden)
Wanneer ik de RDP sessie minimaliseer werkt deze wel. M.a.w de knop op de laptop is goed.
Daar komt bij dat ik dit probleem ervaar op vanaf 5+ verschillende machines. het moet dus ergens in de sessie zitten
Iemand een idee waar ik die moet zoeken?
Overige knoppen werken allemaal prima!
PS: indien dit in het verkeerde topic zet aub verplaatsen.