Wat me opvalt is dat het beschikbare karma de hoeveelheid is van het afgelopen halfjaar minus het uitgegeven aantal karma van het afgelopen halfjaar. Dit lijkt me onwenselijk gedrag.
Dit staat er namelijk in mijn karmastore:
Totaal karma: 2.197
Karma in het afgelopen halfjaar: 495
Uitgegeven in het afgelopen halfjaar: 1.000
Beschikbare karma: -505
Nu moet ik dus eerst 500 karma overbruggen voordat ik dingen zoals custom css kan gaan gebruiken.
In totaal heb ik (geloof ik) 1500 karma uitgegeven op tweakers, wat dus zou moeten resulteren in zo'n 700 karma wat ik nu over heb. Dat scheelt in totaal dus 1200.
En mocht 't wenselijk zijn dat je alleen karma kunt uitgeven wat je 't afgelopen halfjaar hebt verdiend, zorg er dan in ieder geval voor dat de gebruikte karma op een andere manier verrekend wordt. Want dit klopt eigenlijk helemaal niet.
Dit staat er namelijk in mijn karmastore:
Totaal karma: 2.197
Karma in het afgelopen halfjaar: 495
Uitgegeven in het afgelopen halfjaar: 1.000
Beschikbare karma: -505
Nu moet ik dus eerst 500 karma overbruggen voordat ik dingen zoals custom css kan gaan gebruiken.
In totaal heb ik (geloof ik) 1500 karma uitgegeven op tweakers, wat dus zou moeten resulteren in zo'n 700 karma wat ik nu over heb. Dat scheelt in totaal dus 1200.
En mocht 't wenselijk zijn dat je alleen karma kunt uitgeven wat je 't afgelopen halfjaar hebt verdiend, zorg er dan in ieder geval voor dat de gebruikte karma op een andere manier verrekend wordt. Want dit klopt eigenlijk helemaal niet.