Heb hier een WD 200BB Harddisk. 20Gb 7200rpm en 2mb cache. Heel snel diskje, maar hij heeft een hele hoge pieptoon. Gewoon als hij aantaat. Is dat normaal?
Misschien voor WD, maar ik heb dat gelukkig niet, lijkt me irritantn, of je hebt gewoon gevoelige oren
.
Maarreeh, als je garantie hebt, zou ik terug gaan naar de winkel.
Maarreeh, als je garantie hebt, zou ik terug gaan naar de winkel.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nou echt irritant is het niet, maar vraag me af of het bij die modellen hoort.
Anders bel ik morgen even met WD.
Anders bel ik morgen even met WD.
WD heeft altijd wel mooie geluiden.
De Caviar 3,2 Gb in m'n server die klikt. En niet in de verte een klikje, maar echt *KLIK*. 't schijnt zo te horen, hij heeft iig geen bad sectors en draait verder goed. Zal wel soort parkeerstand voor de koppen zijn.
De Caviar 3,2 Gb in m'n server die klikt. En niet in de verte een klikje, maar echt *KLIK*. 't schijnt zo te horen, hij heeft iig geen bad sectors en draait verder goed. Zal wel soort parkeerstand voor de koppen zijn.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Heb ook een WD200BB en deze is fluisterstil, dus het hoort niet. Even terug naar de winkel met dat ding.
Nou de winkel zegt dat het normaal is dat geluid, maar mijn ibm doet dat niet.
Maar zal eens met WD zelf bellen.
Service is altijd perfect.
Maar zal eens met WD zelf bellen.
Service is altijd perfect.
Verwijderd
Net als of zo'n domme winkel iets weet, gewoon zeggen dat je een harddisk wil hebben en geen stereotoren.
[onzin]
Misschien krijg je wel korting omdat je de stereotoren er niet bij wil.
[/onzin]
[onzin]
Misschien krijg je wel korting omdat je de stereotoren er niet bij wil.
[/onzin]
Tja winkelpersoneel he....houd je bezig hahaha
Maar verder doet de hd het wel goed. Supersnel.
Maar verder doet de hd het wel goed. Supersnel.
Pagina: 1