Beste Tweakers,
Ik zit een beetje in een dilemma. Ik wil graag de HD 5970 kopen, maar ik weet niet of deze past in een standaard CM 690 II advanced. Eerst wilde ik voor de HD 5850 gaan en later nog ééntje erbij kopen, maar ik overweeg om toch meteen voor de 5970 te gaan.
Ik heb wat research gedaan (Google
) of deze erin zou passen. De meningen waren een beetje verdeeld: sommige zeggen dat hij maar net past en anderen dat hij zeker niet past. Zelf heb ik 1 gevalletje gevonden waar hij volgens mij net in past. Dit betreft jammer genoeg wel de oude 690.

Mijn intenties voor deze pc is om te gamen!
Nu zou ik graag wat advies van iemand willen hebben. Heeft iemand ervaring met de 5970 in combinatie met de 690 II en kan diegene hier dan even posten óf en hoe het gelukt is om de 5970 te laten passen.
Indien mijn pc specs nodig zijn ben ik bereid deze hier te posten.
groetjes,
Alain
Ik zit een beetje in een dilemma. Ik wil graag de HD 5970 kopen, maar ik weet niet of deze past in een standaard CM 690 II advanced. Eerst wilde ik voor de HD 5850 gaan en later nog ééntje erbij kopen, maar ik overweeg om toch meteen voor de 5970 te gaan.
Ik heb wat research gedaan (Google
Mijn intenties voor deze pc is om te gamen!
Nu zou ik graag wat advies van iemand willen hebben. Heeft iemand ervaring met de 5970 in combinatie met de 690 II en kan diegene hier dan even posten óf en hoe het gelukt is om de 5970 te laten passen.
Indien mijn pc specs nodig zijn ben ik bereid deze hier te posten.
groetjes,
Alain